اخبار و رویدادها

گاردین: ماده موجود در تست دوپینگ ورزشکار روسی باعث تغییر نتیجه نمی گردد

رسانه انگلیسی خبر مهمی درباره احتمال تغییر نتایج اسکیت نمایشی المپیک زمستانی 2022 منتشر کرد.

28 اردیبهشت 1401

سری A، آغاز هفته سی ام با پیروزی قاطع ساسولو برابر اسپتزیا

هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی قاطع تیم فوتبال ساسولو برابر اسپتزیا شروع شد.

27 اردیبهشت 1401

چرا محصولات تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی قوی هستند؟

از آنجایی که بسکمک از تبلیغات دیجیتالی شده اند، هدایای تبلیغاتی ملموس مشتری مانند تقویم رومیزی به سازمان شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شوید. هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات تبلیغاتی چاپی شرکتی برای کسب و کار خود، درک انواع محصولات تبلیغاتی موجود...

27 اردیبهشت 1401

مدال تیم هندبال دختران ایران قطعی شد، در انتظار کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرنگاران، تیم هندبال دختران ایران در آخرین ملاقات خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ظهر امروز یکشنبه برابر ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست داد تا مدال خود در این دوره از بازیها را قطعی کند.

26 اردیبهشت 1401

ویژگی های اخلاقی یک مدیر چطور باید باشد؟

اگر اخلاق و تناسب و تعادل در امور حاکم گردد می توان انتظار مدیریتی صحیح و اخلاقی را داشت . مدیر باید با توازن در امور و سیاست نتیجه و بهره برداری مناسب بتواند یک سازمان ، یک نهاد وارگان را به خوبی اداره کند می توان پنچ نتیجه را در پیوند با پیچیدگی اخلاقی...

23 اردیبهشت 1401

توزیع یک هزار و 800 کیلوگرم گوشت به وسیله کانون های مساجد اروند بین نیازمندان

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند گفت : یک هزار و 800 کیلوگرم گوشت به وسیله کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند بین نیازمندان شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع شد.

22 اردیبهشت 1401

توئیت منتسب به استاندار کرمان، جعلی و غیرواقعی است

مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت بیان کرد: تصاویر و محتوای منتشر شده منتسب به توئیتر استاندار کرمان، جعلی و غیرواقعی است.

21 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 50 تا 100 میلیون تومان (بهمن 1400)

وقتی به سمت لپ تاپ های رده بالا و گران قیمت می رویم، گزینه های جالب توجهی به چشم مان می خورد که البته، سخت افزار و ویژگی هایشان، گاهی گیج کننده می شود. در این راهنمای خرید خبرنگاران مگ، به سراغ لپ تاپ های بازه قیمتی 50 تا 100 میلیون تومان بهمن 1400 رفته ایم.

21 اردیبهشت 1401

مقاصد غذایی کمتر شناخته شده در آسیا کدامند؟

بسیاری از گردشگران در سفر به کشورهایی نظیر ترکیه و گرجستان، در پی چشیدن غذاهای محلی مختلف هستند تا تجربه ویژه ای از گردشگری غذایی آن ها به دست آورند.

19 اردیبهشت 1401

جاذبه های دیدنی در جزیره را حتما مشاهده کنید

جزیره قشم در جنوب ایران و در استان هرمزگان واقع شده است و به جرات می توان گفت این جزیره یکی از منطقه ها شگفت انگیز دنیاست که اگر در هر نقطه ای دیگر از این کره خاکی قرار داشت ، این چنین مهجور و مظلوم نبود . اما به این وجود در دهه های اخیر مورد توجه بعضی سازمان...

18 اردیبهشت 1401

انحراف ستون فقرات را از همان کودکی درمان کنید

متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: اگر در کودک خود اختلاف طول اندام مشاهده می کنید، برای مثال اگر زمانی که از روبرو نگاه می کنید یک دست پایین تر از دست روبرو است و یا هرگونه شکی نسبت به عدم تقارن اندام ها دارید فورا کودک را برای معاینات تخصصی...

18 اردیبهشت 1401

قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ملوان انزلی صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال می توانست دیروز و در هفته هجدهم این رقابت ها ششمین پیروزی متوالی اش را در دیداری خارج از خانه به دست آورد، اگر در دقیقه 93 دروازه اش باز نمی شد.

17 اردیبهشت 1401

کرمانی ها چهارشنبه سوری کم خطر تری داشتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با همکاری شهروندان، کرمان امن ترین شهر در چهارشنبه سوری سال جاری بوده است.

16 اردیبهشت 1401

بهاروند در قرارداد با اسکوچیچ اشتباه گذشته را نکرد ، ویلموتس انتخاب وزیر وقت و تاج بود

خبرنگاران/خوزستان عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این که بهاروند برای عقد قرارداد با اسکوچیچ اشتباه تاج را نکرد، گفت: قرارداد سفت و سختی با اسکوچیچ بسته شد و 10 تا 15 کارشناس قرارداد او را نوشتند اما آن زمان اگر پول داشتیم یا شرایط بهتر بود،...

14 اردیبهشت 1401

راه های خرید ارزانترین بلیط هواپیما چیست؟

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه می تواند در کاهش بخش بزرگی از هزینه های سفر شما موثر باشد.

13 اردیبهشت 1401

سامانه یکپارچه مدیریت شهری و نظارت همگانی افتتاح شد

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران از افتتاح بخش شبکه های اجتماعی سامانه یکپارچه مدیریت شهری و نظارت همگانی اطلاع داد.

13 اردیبهشت 1401

بازیکنان اصلی از ذخیره های پرسپولیس جدا شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز، پس از ملاقات برابر گل گهر در سیرجان، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز در دو گروه به تمرین و ریکاوری در دو استادیوم پرداختند.

11 اردیبهشت 1401

سه انفجار شدید در دو مقر اصلی ائتلاف سعودی در جنوب یمن

اواخر شب گذشته دو انفجار شدید در فرودگاه عتق و یک انفجار نیز در پادگان العلم به عنوان دو مقر اصلی ائتلاف سعودی-اماراتی رخ داد.

10 اردیبهشت 1401

سرنوشت تلخ این کلیسا آن را پر از روح نموده است!

کلیسای ارواح چکوقتی صحبت از مکان های ترسناک و تسخیر شده به وسیله ارواح می گردد، فکر همه ما سمت خانه های متروک در اعماق جنگل و مکان های تاریک و خالی از سکنه می رسد اما گاهی چنین مکانی، جایی است که حتی در تصورتان هم نمی گنجد. مکانی که تصور می گردد می تواند...

10 اردیبهشت 1401

رونالدو، چه زمانی اولدترافورد را ترک می نماید؟

کارشناس فوتبال انگلیس در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد توضیحاتی را بیان نمود.

9 اردیبهشت 1401
تعداد: (739)