با تور مجازی از کاخ کرملین بازدید کنید

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، کاخ کرملین یکی از بزرگ ترین بناهای ساخته شده در تاریخ اروپا است. در این قسمت از تورهای مجازی، به مسکو می رویم و از کاخ کرملین تماشا می کنیم.

با تور مجازی از کاخ کرملین بازدید کنید

با وجود اینکه روسیه یکی از سردترین نقاط کره زمین است، به همان مقدار برای گردشگران و علاقه مندان به ادب و هنر، یکی از گرم ترین و هیجان انگیزترین نقاط دنیا به شمار میرود. کشور روسیه، پهناورترین کشور دنیا است؛ به مقدار ای بزرگ که می توان آن را یک شبه قاره تصور کرد. گسترده بودن این کشور، به وسیع شدن و گستره تنوع فرهنگی و هنری آن هم بسط داده شده است. روسیه سرزمینی مملو از جاذبه های دیدنی و ادبی، مهد آثار تولستوی، داستایوفسکی و دیگر بزرگان ادبیات و فلسفه دنیا است. امروز در قالب جدیدترین قسمت از سری برنامه های تور مجازی، به مسکو می رویم تا از کاخ کرملین ملاقات کنیم.

در کشور روسیه نام کرملین روی بناهای مختلفی گذاشته شده است. بناهایی مثل نووگرود کرملین (Novgorod Kremlin)، کازان کرملین (Kazan Kremlin)، پسکوو کرملین (Pskov Kremlin) و کولومنا کرملین (Kolomna Kremlin). با تمامی این تفاضیل، این کاخ کرملین است که با شنیدن لفظ کرملین، همه آن را به یاد می آورند. کاخ کرملین، بزرگ ترین بنا و قلعه ای است که در اروپا بنا شده است. ارگ کرملین یکی از بزرگ ترین و برجسته ترین جاذبه های توریستی مسکو است. کرملین در زبان روسی به معنی قلعه یا دژ است. شروع تاسیس کاخ کرملین به سال 1837 میلادی برمی گردد. زمانی که معماران روسی در دوره پادشاهی نیکلای اول، سنگ بنای اولیه این کاخ بزرگ را گذاشتند. سازه ای چوبی به طول 850 متر و مساحت سه هکتار. کاخ کرملین در دوره حمله نظامی مغول نابود شد و در قرن 14 میلادی، با جایگزین شدن سازه های چوبی با اسکلت فلزی، مردم روسیه شاهد برپایی دوباره این سازه بودند. طی بازسازی کرملین در قرن 15 میلادی، مهندسان ایتالیایی هم به پروژه بازسازی کاخ کرملین ملحق شدند.

کاخ کرملین مجموعه ای از کاخ ها و کلیسا های مختلف را در خود جای داده است. این کاخ، خانه تزارهای روسیه بوده و حالا هم میزبان رئیس جمهوری این کشور است. 700 اتاق مختلف در این کاخ تعبیه شده است که تعدادی از آن ها به نسخه قدیمی کرملین باز می گردد. رویدادهای مختلفی به صورت سالانه در این کاخ برگزار می شوند که معمولا دولت روسیه آن ها را برپا می نماید. یکی از این بناها، کاخ معروف ترم (Terem) است که از مهم ترین بناهای کرملین محسوب می گردد. این کاخ، قدیمی ترین سازه کرملین محسوب می گردد و قبل از انتقال مرکز به سنت پترزبورگ، محل زندگی تزارها بوده است. در کاخ کرملین، یک اسلحه خانه مبسوط هم موجود است که بیشتر گردشگران از آن بازدید می نمایند. کنار اسلحه خانه کرملین، یک موزه تسلیحات نظامی وجود دارد که در آن از یونیفرم ها، زره ها، سلاح های سرد و گرم گرفته تا لباس حاکمان سلطنتی و سربازهای معمولی را می توان پیدا کرد. به وسیله محتوای چندرسانه ای بالای صفحه می توانید از کاخ کرملین به طور مجازی بازدید کنید و یک تور مجازی بسیار مجذوب کننده را تجربه کنید. اگر به تجربه تورهای مجازی علاقه دارید، وبلاگ مقاله های تخصصی را به صورت روزانه دنبال کنید؛ چراکه تور مجازی جاهای دیدنی، به صورت روزانه در وبلاگ مقاله های تخصصی منتشر می گردد.

منبع: کجارو / کجارو / airpano.com

به "با تور مجازی از کاخ کرملین بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از کاخ کرملین بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید