اخبار صنعت

مقاصد غذایی کمتر شناخته شده در آسیا کدامند؟

بسیاری از گردشگران در سفر به کشورهایی نظیر ترکیه و گرجستان، در پی چشیدن غذاهای محلی مختلف هستند تا تجربه ویژه ای از گردشگری غذایی آن ها به دست آورند.

19 اردیبهشت 1401

جاذبه های دیدنی در جزیره را حتما مشاهده کنید

جزیره قشم در جنوب ایران و در استان هرمزگان واقع شده است و به جرات می توان گفت این جزیره یکی از منطقه ها شگفت انگیز دنیاست که اگر در هر نقطه ای دیگر از این کره خاکی قرار داشت ، این چنین مهجور و مظلوم نبود . اما به این وجود در دهه های اخیر مورد توجه بعضی سازمان...

18 اردیبهشت 1401

بهاروند در قرارداد با اسکوچیچ اشتباه گذشته را نکرد ، ویلموتس انتخاب وزیر وقت و تاج بود

خبرنگاران/خوزستان عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این که بهاروند برای عقد قرارداد با اسکوچیچ اشتباه تاج را نکرد، گفت: قرارداد سفت و سختی با اسکوچیچ بسته شد و 10 تا 15 کارشناس قرارداد او را نوشتند اما آن زمان اگر پول داشتیم یا شرایط بهتر بود،...

14 اردیبهشت 1401

راه های خرید ارزانترین بلیط هواپیما چیست؟

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه می تواند در کاهش بخش بزرگی از هزینه های سفر شما موثر باشد.

13 اردیبهشت 1401

بازیکنان اصلی از ذخیره های پرسپولیس جدا شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز، پس از ملاقات برابر گل گهر در سیرجان، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز در دو گروه به تمرین و ریکاوری در دو استادیوم پرداختند.

11 اردیبهشت 1401

ضرورت عبور از خام فروشی در صورت لغو تحریم ها ، درآمد های نفتی خرج زیر ساخت ها شود نه بودجه عمومی

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: حرکت به سمت تولید فرآورده های نهایی مهمترین سیاستی است که دولت بعد از لغو تحریم ها باید در دستور کار خود قرار دهد.

29 فروردین 1401

ذوب شدن سریع خاک منجمد قطب شمال و تاثیری که بر زندگی همه انسان ها دارد (قسمت اول)

خاک منجمد، سریع تر از آنچه که انتظار می رفت در حال ذوب شدن است. این پدیده، در حال تغییر شکل منظره ها است و گازهای کربنی آزاد می نماید که فرایند گرم شدن زمین را سریع تر می نماید.

27 فروردین 1401

گواهی سلامت برای صادرات محصولات به روسیه اجباری شد

خبرنگاران- در جریان اما و اگرهای برگشت محصولات کشاورزی صادراتی، اعلام اخیر وزارت جهاد، بالا بودن سموم و فلزات سنگین به عنوان یکی از دلایل برگشت برخی محصولات را تائید می کند و مقرر شده که از این پس ارائه گواهی سلامت جهت صادرات این محصولات از گمرک الزامی...

23 فروردین 1401

وقوع 27 حادثه در کارگاه های خراسان جنوبی

از ابتدای سال جاری تا به امروز 27 مورد حادثه ناشی از کار در کارگاه های خراسان جنوبی اتفاق افتاده است.

5 اسفند 1400

آنالیز آخرین شرایط قزاقستان محور گفتگوی رحمان و تاکایف

روسای جمهور تاجیکستان و قزاقستان در تماس تلفنی آخرین شرایط این کشور را مورد آنالیز قرار دادند.

1 اسفند 1400

آیا عایدی های بودجه 1401 قابل تحقق است؟

کارشناسان معتقدند عایدی 381 هزار میلیارد تومانی نفتی در بودجه سال 1401 که معادل صادرات یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز است با توجه به شرایط صادرات کنونی نفت خام ایران قابل تحقق است.

29 بهمن 1400

محوطه باستانی سیبه یادگار پیش از تاریخ است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، محوطه باستانی سیبه یادگار پیش از تاریخ است.

27 بهمن 1400

راهنمای کار و مهاجرت به نیوزیلند

آیا چیزی درباره مهاجرت و کار در نیوزیلند می دانید؟ در این مقاله از خبرنگاران درباره شرایط اخذ ویزای کاری این کشور می خوانید.

26 بهمن 1400

گاز به سه روستای دیگر چوار رسید

خبرنگاران/ایلام با حضور بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مشعل گاز در 3 روستای انارگ، چم ژیه و چشمه شیرعلی از توابع شهرستان چوار روشن و در مجموع 70 خانوار با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران از نعمت...

24 بهمن 1400

توسعه صادرات غیرنفتی نشانه استفاده بهینه از منابع است

رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه اگر اقتصاد استان صادرات محور گردد می توان ادعا کرد از منابع خدادادی به درستی استفاده شده است، گفت: برای توسعه کرمان چاره ای جز تکیه بر صادرات وجود ندارد که دراین بین عمان می توان شریک تجاری خوبی برای کرمان باشد.

23 بهمن 1400

آفت کش نانویی، سم روی محصولات کشاورزی را نابود می کند

شرکت نانو سبز آوران طوبی آفت کش گیاهی حاوی نانوکپسول تولید کرده است که اثربخشی بالایی روی حذف آفات از گیاهان داشته و در عین حال به جای مانده ای روی محصول ندارد.

20 بهمن 1400

تله کام با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه ایران تلکام 1400در سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها در فضایی به وسعت تقریبی 10 هزار مترمربع با حضور شرکت های زیرساختی این حوزه و در قالب ارائه تخصصی خدمات و دستاوردهای نوین و انجام مذاکرات B2B، با شعار مخابرات؛ تحول دیجیتال...

13 بهمن 1400

تشدید هوای آلوده در شهر های صنعتی و پرجمعیت

خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد و تداوم آن طی امروز و فردا در کشور از تشدید هوای آلوده در کشور طی روز های آینده، خبر داد.

5 بهمن 1400

توقف یک نیمه ای آلومینیوم گل گهر و باخت ذوب آهن و تراکتور

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم از مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز جمعه با چهار مسابقه همزمان پیگیری شد که در خاتمه نیمه نخست این نتایج رقم خورد:

26 دی 1400

آشنایی با مراکز خرید مدرن در کشور

مراکز خرید متعدد و متنوعی در کشورمان وجود دارد که با حضورشان رفته رفته چهره سنتی بازار ایران را به چهره مدرن و سر برآورده ای از دل شهرهای ریز و درشت تبدیل نموده اند. هم جایگاهی برای خرید و فروش هستند و هم در سال های اخیر با اضافه کردن امکانات مختلفی...

18 دی 1400
تعداد: (143)