چند توصیه کاربردی برای سبک سفر کردن

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، سبک سفر

سبک سفر کردن هنری است که هر کسی ندارد، یکی از اصلی ترین معظلات هر سفری که معمولا افراد با آن روبرو می شوند، حمل وسایلی است که به نظر ضروری می آیند اما اصلا ضروری نیستند و احتمالا هیچ وقت هم در طول سفر به کارتان نمی آید! اگر دوست دارید تا روش های سبک سفر کردن را بدانید و در سفر بعدی تان به کار بگیرید، با خبرنگاران همراه شوید:

چند توصیه کاربردی برای سبک سفر کردن

اگر بدانید که عمر سفر کوتاه است…!

وقتی می خواهید وسایلتان را در چمدان بگذارید و بار سفر ببندید، احساس می کنید که همه چیز لازم است و اگر آن ها را همراهتان نبرید فقط آه و افسوسش در سفر برایتان می ماند. ولی وقتی این کار را می کنید و در نیمه سفر شما می مانید و یک چمدان سنگین، به این نتیجه می رسید که ای کاش این میزان وسیله همراهتان نیاورده بودید. چاره چیست؟ کافی است موقع بستن چمدان به این فکر کنید که عمر سفر کوتاه است. شااید به نظرتان بدیهی برسد اما باور کنید اگر در آن موقع به این موضوع فکر کنید، تاثیر عجیبی روی درست جمع کردن وسایلتان خواهد گذاشت!

لباس های سنگین بپوشید…!

اشتباه نکنید مظنور ما از لباس های سنگین این است که لباس هایی که وزن بیشتری دارند را بپوشید و لباس های سبک تر را در چمدانتان قرار دهید تا حمل آن راحت تر باشد. اگر لباستان جیب دارد، می توانید تعدادی از وسایلتان را در جیب هایتان جاسازی کنید. اگر قرار است وسیله ای بخرید و مدام با آن سفر کنید، سعی کنید برترین نوع و سبک ترین را انتخاب کنید. اگر قرار است در سفر لباس رسمی بپوشید و برای مثال یک دست کت و شلوار دارید، به جای اینکه آن را در چمدان بگذارید، بپوشید تا چمدانتان سبک تر گردد.

زیاد سفر می کنید؟ محصولات باکیفیت و سبک بخرید…!

برای مثال اگر زیاد به سفرهای کاری و یا سفرهای غیر کاری می روید و مجبورید تا مدام لپ تاپتا ن را با خودتان این طرف و آن طرف ببرید، می توانید از لپ تاپ های شیک و سبک برند HP بهره ببرید که وزن مناسب و معقولی دارند.

اگر محصولات چند منظوره داشته باشید عالی است…!

گاهی حمل یک سری از وسایل در سفر اجتناب ناپذیر است و به نظر می رسد هر چقدر هم که بخواهید نمی توانید سبک سفر کنید، اینجاست که احساس درماندگی می کنید اما کمی فکر کنید، هیچ چیزی در جهان وجود ندارد که برای آن راه حلی نباشد. اگر مجبور بودید تا وسایل سنگین با خودتان ببرید باید دنبال وسیله ای جایگزین برای آن باشید، یک مثال ساده اینکه فرض کنید شما مجبورید 3 نوع شوینده برای سفر همراه خودتان ببرید یکی برای شستشوی مو، یکی بدن و یکی لباس ها، اینجا می توانید دنبال محصولی بگردید که همه این کارها را انجام دهد و چنین محصوی هم وجود دارد. حالا این موضوع را به بقیه وسایل هم تعمیم بدهید.

با سوغاتی چه کنیم…!

یکی از بخش های اجتناب ناپذیر هر سفر هم خرید سوغاتی است حالا یا برای خودتان و یا برای خانواده و دوستان و آشنایان! در این مورد هم کمی خلاقیت به خرج دهید، وسیله ای بخرید که هم سبک باشد و هم راحت بتوانید آن را حمل کنید.

منبع: الی گشت

به "چند توصیه کاربردی برای سبک سفر کردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند توصیه کاربردی برای سبک سفر کردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید