کرمانی ها چهارشنبه سوری کم خطر تری داشتند

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با همکاری شهروندان، کرمان امن ترین شهر در چهارشنبه سوری سال جاری بوده است.

کرمانی ها چهارشنبه سوری کم خطر تری داشتند

رضا میرزایی ، ضمن تشکر از شهروندان به خاطر رعایت موارد ایمنی در چهارشنبه سوری، گفت: خوشبختانه در شب چهارشنبه آخر سال شاهد حادثۀ ناگوار و تلفات جانی در شهر کرمان نبودیم.

او می گوید: پیک کار آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری، از ساعت 21 تا 24 بود که آمار حوادث افزایش پیدا کرد، اما بعد از این ساعت، شمار حوادث چهارشنبه سوری کاهش یافت و به یک شرایط آرام و پایداری رسید.

میرزایی گفت: بیشتر حوادث آتش سوزی در شب چهارشنبه سوری سال جاری مربوط به سطح معابر و مواردی از قبیل ضایعات و تعدادی درخت بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان می گوید: این نوع حوادث در طول سال هم رخ می دهد، اما افزایش شمار آن در این شب به خاطر چهارشنبه سوری بوده است.

میرزایی گفت: اقدامات و برنامه ریزی هایی با هدف کاهش حوادث در چهارشنبه سرانجام سال، ازجمله راه اندازی پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک، برگزاری کارگاه های آموزشی برای بچه ها و نوجوانان در فرهنگ سراها، انتشار پیغام های هشداردهنده در خبرگزاری ها، نشریات، فضای مجازی، صداوسیما و فضای شهری انجام شد.

او ضمن تشکر از همشهریان کرمانی گفت: خوشبختانه این حوادث، تلفات جانی و اقتصادی برای شهروندان در بر نداشت و تمام حریق ها مربوط به آتش سوزی لاستیک، زباله و درخت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان می گوید: شب چهارشنبه سوری را با همکاری شهروندان در کنار نیرو های امدادی بدون تلفات جانی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در سال های آینده، این مراسم بدون هیچ حادثه ای برگزار گردد.

وبلاگ مقاله های تخصصی کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کرمانی ها چهارشنبه سوری کم خطر تری داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی ها چهارشنبه سوری کم خطر تری داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید