نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود.

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود

در روزهای نارنجی تهران، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان روبرو شد، اگرچه بعضی از شرکت کنندگان حجم بازدیدکنندگان نمایشگاه سال جاری را هنوز با سالهای پیش از کرونا قابل مقایسه نمی دانند، اما با توجه به اینکه روزهای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی برخلاف سالهای گذشته به روزهای ابتدایی هفته موکول شد، به نظر می رسد انتظار ازدحام و شلوغی نمی رفت. از همین رو پیش بینی مدیریت ترافیکی برای آن نشده و از روز دوم برگزاری نمایشگاه تمام مسیرهای منتهی به نمایشگاه بین المللی تهران با ترافیک سنگین روبرو شد، بگونه ای که بعضی شرکت کنندگان نمایشگاه در روزهای گذشته با بیش از دو ساعت تاخیر به غرفه هایشان رسیده اند. از طرفی، مدیریت اتومبیل ها در ورودی نمایشگاه و پارکینگ ها به حجم ترافیک در خیابانهای منتهی اضافه نمود.

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی که در 10 سالن از نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده، بگونه ای با ازدحام جمعیت پیش بینی نشده در شرایط کرونا روبرو شد که از ساعت 15 ورود به نمایشگاه محدود شد و فقط اجازه خروج از سالن ها و محوطه نمایشگاه داده میشد.

دو ساعت مانده به ساعت پایانی این نمایشگاه نیز از بلندگوها به بازدیدکنندگان و بعلاوه غرفه داران مکرر توصیه میشد به علت حجم ترافیک سنگین در خیابانهای اطراف نمایشگاه در صورت امکان زودتر از نمایشگاه خارج شوند. بیشترین ازدحام جمعیت و استقبال از نمایشگاه سال جاری همچون سالهای گذشته از اجراهای گروههای محلی پایکوبی و موسیقی بود. سالهای گذشته فروش سوغات و غذاهای محلی نیز هواداران زیادی داشت که این بخش سال جاری به یک سیاه چادر و غرفه کباب بناب محدود شد.

منبع: همگردی

به "نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید