سلامتی و پزشکی

انحراف ستون فقرات را از همان کودکی درمان کنید

متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: اگر در کودک خود اختلاف طول اندام مشاهده می کنید، برای مثال اگر زمانی که از روبرو نگاه می کنید یک دست پایین تر از دست روبرو است و یا هرگونه شکی نسبت به عدم تقارن اندام ها دارید فورا کودک را برای معاینات تخصصی...

18 اردیبهشت 1401

بازیکنان اصلی از ذخیره های پرسپولیس جدا شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز، پس از ملاقات برابر گل گهر در سیرجان، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز در دو گروه به تمرین و ریکاوری در دو استادیوم پرداختند.

11 اردیبهشت 1401

بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های بوشهر کاهش یافت

تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های بوشهر نسبت به دیروز 20 نفر کاهش یافت.

6 اردیبهشت 1401

در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟

چالش های مختلف در سفرسفر یکی از زیباترین تجربه های زندگی است که در آن می توانید لحظات خیلی خوب و تجربه های تازه داشته باشید. مسافرت با همه خوبی هایی که دارد گاهی شما را چالش هایی روبرو می نماید که باید توانایی رفع کردن آن ها را داشته باشید. می خواهیم تعدادی...

5 اردیبهشت 1401

هتل اینترالپن ، استخر آب گرم در برف های تیرول ، اتریش

هتل اینترالپن تیرول در اتریشهتل 5 ستاره اینترالپن تیرول در مکانی خلوت و نزدیک به دهکده محبوب Seefeld یافت می گردد.

1 اردیبهشت 1401

نجفی: کارت بلیت الکترونیک رایگان به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران عنوان نمود که به خبرنگارانی که فاقد خودرو می باشند، کارت بلیت رایگان یک ساله برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد.

24 فروردین 1401

گواهی سلامت برای صادرات محصولات به روسیه اجباری شد

خبرنگاران- در جریان اما و اگرهای برگشت محصولات کشاورزی صادراتی، اعلام اخیر وزارت جهاد، بالا بودن سموم و فلزات سنگین به عنوان یکی از دلایل برگشت برخی محصولات را تائید می کند و مقرر شده که از این پس ارائه گواهی سلامت جهت صادرات این محصولات از گمرک الزامی...

23 فروردین 1401

هشدار؛ نوروز پُرسفر در پیش است

تهران (پانا) - درحالی که تهران و 41 شهر دیگر دوباره قرمز شده اند و هشدارها درباره فراگیر شدن سویه اُمیکرون کرونا در کشور تشدید شده است، بسیاری از استان ها پس از چهار روز برگزاری نمایشگاه گردشگری به این پیش بینی رسیده اند که نوروز پرسفری در پیش داشته باشند.

15 اسفند 1400

با کنترل افکارتان به آرامش برسید

کنترل رفاه با کنترل فکربه کار بردن آخرین تکنیک ها برای ارتقای بهره وری افراد نیازمند سرمایه گذاری حداقل است و قرار نیست تحولات سازمانی یا فنی خاصی انجام پذیرد. همه اینها به ذهنیت شما برمی شود.

12 اسفند 1400

برترین هتل های 4 و 5 ستاره کالینینگراد؛ شهر دروازه های باشکوه روسیه

کالینینگراد شهری بندری و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر دارای هتل های متنوعی است که با اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره در این شهر می توانید سفری مجلل و لوکس را تجربه کنید.

7 اسفند 1400

راهنمای کار و مهاجرت به نیوزیلند

آیا چیزی درباره مهاجرت و کار در نیوزیلند می دانید؟ در این مقاله از خبرنگاران درباره شرایط اخذ ویزای کاری این کشور می خوانید.

26 بهمن 1400

روز بدون فوتی کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان گزارش نشده است.

25 بهمن 1400

توسعه صادرات غیرنفتی نشانه استفاده بهینه از منابع است

رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه اگر اقتصاد استان صادرات محور گردد می توان ادعا کرد از منابع خدادادی به درستی استفاده شده است، گفت: برای توسعه کرمان چاره ای جز تکیه بر صادرات وجود ندارد که دراین بین عمان می توان شریک تجاری خوبی برای کرمان باشد.

23 بهمن 1400

آفت کش نانویی، سم روی محصولات کشاورزی را نابود می کند

شرکت نانو سبز آوران طوبی آفت کش گیاهی حاوی نانوکپسول تولید کرده است که اثربخشی بالایی روی حذف آفات از گیاهان داشته و در عین حال به جای مانده ای روی محصول ندارد.

20 بهمن 1400

انتصاب مشاور وزیر بهداشت در امور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی خانم دکتر مونا زینالو را به عنوان مشاور خود در امور زنان منصوب کرد.

15 بهمن 1400

شش فیلم قدیمی خوب از جولیان مور به مناسبت زادروز او

جولیان مور Julianne Moore (زاده 3 دسامبر 1960) بازیگر آمریکایی-بریتانیایی و برنده اسکار و نویسنده کتاب بچه ها است. جولیان مور بازیگر پرکار سینما از اوایل دهه 1990، هم در فیلم های هنری و هم در فیلم های تجاری پیروز بوده است. وی 4 نامزدی اسکار دارد.

12 بهمن 1400

فال ابجد امروز ، 30 آذر ماه

خبرنگاران : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در خبرنگاران مطالعه کنید.

6 بهمن 1400

لنست: ترکیب واکسن ها ایمنی بیشتری ایجاد می نماید

نتایج یک تحقیق گسترده در انگلیس درباره ترکیب واکسن های فایزر، مدرنا و آسترازنکا منتشر شد.

24 دی 1400

اندیشه و ادراک چیزهای عجیب!

خبرنگاران بسیاری از مردم به امور ماوراءالطبیعه مانند بشقاب های پرنده اعتقاد دارند. بعلاوه هستند کسانی هم که به قدرت های فراطبیعی مانند ارتباط با مردگان باور دارند. تئوری های توطئه نیز رواج بسیار دارند، مانند ایده هایی از این دست که حملات 11 سپتامبر...

20 دی 1400

واکسن واژه سال دنیا شد

به تبعیت از فرهنگ لغت آکسفورد، لغتنامه مریام-وبستر نیز کلمه واکسن را به عنوان واژه سال 2021 انتخاب کرد.

16 دی 1400
تعداد: (208)