روانشناسی

نجفی: کارت بلیت الکترونیک رایگان به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران عنوان نمود که به خبرنگارانی که فاقد خودرو می باشند، کارت بلیت رایگان یک ساله برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد.

24 فروردین 1401

با کنترل افکارتان به آرامش برسید

کنترل رفاه با کنترل فکربه کار بردن آخرین تکنیک ها برای ارتقای بهره وری افراد نیازمند سرمایه گذاری حداقل است و قرار نیست تحولات سازمانی یا فنی خاصی انجام پذیرد. همه اینها به ذهنیت شما برمی شود.

12 اسفند 1400

رونمایی الهام حمیدی از 2 مانتوی مجذوب کننده !

خبرنگاران:الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است که گاهی زیادی خود را بالا برده و با تبلیغات و عشوه گری هایش در مزون ایجاد حواشی کرد.

6 دی 1400

تاثیراتی که کرونا روی روان ورزشکاران می گذارد

تهران (پانا) - رئیس کمیته روانشناسی ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت براساس نتایج مقالات علمی حدود 35 تا 45 درصد ورزشکاران پس از بهبودی از بیماری کرونا همچنان علائم استرس، افسردگی و اضطراب را دارند.

1 آذر 1400

همه چیز راجع به کاردرمانی

کار درمانی یکی از رشته های نو است که در حوزه توانبخشی جسمی و ذهنی به افراد کمک می رساند. تمرکز کار درمانی بر بهبود عملکرد فرد در زندگی است. در واقع بسکمک از افرادی که به خاطر بیماری های مختلف عملکرد جسمانی یا ذهنی خود را از دست می دهند برای بازیابی توان...

29 آبان 1400

6 خاصیت دارویی آویشن و طرز استفاده آن در آشپزی

مصرف آویشن برای چه کسانی ممنوع است؟ آویشن گیاهی است دارای خواص بسیار که امروزه ما اغلب آن را به صورت خشک شده و به عنوان چاشنی در غذاها استفاده می کنیم. از زمان های دور تا به امروز، آویشن با خواص درمانی بسیارش صندلی ویژه ای نزد مردم اعصار مختلف داشته...

25 آبان 1400

محافظت از پوست دور چشم در برابر نور خورشید

نگهداری از پوست اهمیت ویژه ای دارد، مخصوصا پوست نازک دور چشم که به خاطر نازک بودن آسیب زیادی می بیند. در ادامه توجه شما را به خواندن توصیه های مهمی جلب می کنیم.

18 آبان 1400

اسفناج چه کاربردهایی دارد؟

اسفناج گیاه سبز و برگداری است که خواص بسیار دارد وشامل تنظیم فشار خون، تقویت ماهیچه ها،ضد زخم و ضد سرطان میباشد.

14 آبان 1400

سندرم پای بیقرار چه علائمی دارد؟

این درد با بسیاری از انواع ناراحتی درپاها یا بازوها فرق می کند چون معمولا دردهای دیگر با استراحت دادن و حرکت ندادن بهتر می شوند نه با حرکت دادن شان.

9 آبان 1400

آنمی، بیماری شایع خونی

کم خونی یا آنمی (Anemia) به معنی کاهش تعداد و یا مقدار گلبول های قرمز خون است و از آنجا که اصلی ترین نقش فیزیولوژیک گلبول های قرمز تبادل اکسیژن بین ریه ها و سایر اندام های بدن به وسیله پروتئینی به نام هموگلوبین است، در عارضه کم خونی به دلیل کمبود هموگلوبین...

12 مهر 1400

آسیب ها و جراحات بچه ها(7)

بستگی دارد که شدت جراحت چقدر باشد. اگر جراحت مهمی نیست (یعنی صرفا یک خراش سطحی است)، محل آن را به دقت با آب و صابون بشویید. سپس یک پماد آنتی بیوتیک را دوبار در روز روی آن بمالید.

9 مهر 1400

مزایای فوق العاده چای سبز

چای بعد از آب مصرفی ترین نوشیدنی دنیا است. با این حال، 78 درصد از چای مصرف شده در سراسر دنیا چای سیاه است و فقط 20 درصد چای سبز است. انواع چای، به استثنای چای گیاهی، از برگ های خشک تهیه می گردد. سطح اکسیداسیون برگ ها نوع چای را معین می نماید.

19 شهریور 1400

نکات کاربردی، راهنمای خرید تشک تخت خواب

یک سوم، زندگی هر انسانی را خواب تشکیل میدهد. خواب راحت مساوی است با انرژی کامل برای آغاز روزی مفید و خواب ناراحت، مساوی است با احساس خستگی و کلافگی در تمام روز بعد از ان. یکی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت خواب، تشکی است که روی ان میخوابیم. اگر تشک استاندارد...

13 شهریور 1400

29 مدل جای لوازم آرایش [ رومیزی و ایستاده ] مناسب اتاق های کوچک

لوازم آرایش از جمله وسایلی هستند که بیشتر مواقع در اتاق خواب خانوم ها بروی میز پخش و پلا است. در این مطلب می خواهم به معرفی 29 مدل جای لوازم آرایش رومیزی و ایستاده بپردازم که مناسب فضاهای کوچک و کمجا هستند.

11 شهریور 1400

راهکارهایی برای پیشگیری از سرطان سینه

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات سرطان سینه تا 5 سال دیگر63 درصد افزایش خواهد داشت پس از حالا باید به فکر پیشگیری باشیم.

31 تیر 1400

با این روش ها در تابستان خنک شوید

خبرنگاران : در برخی از گزارش ها از مصرف غذا های تند، استفاده از ملحفه های ابریشمی، دریافت مچ دست زیر آب سرد، استفاده از گردنبند های فلزی سنگین و قرار دادن پنکه بر روی زمین به عنوان راه هایی برای خنک شدن در فصل گرما ذکر شده است.

3 تیر 1400

[گالری عکس] پاف مدل P1075؛ مهره گم شده دکوراسیون خانه

پاف یک مبل به شکل کوسن است که معمولا پایه ندارد و در کنار مبلمان مختلف قابل استفاده است. از پاف می توان در کنار یا روبه روی مبل سالن پذیرایی، در اتاق خواب یا راهروها استفاده کرد و انسجام خوبی به چیدمان مبلمان بخشید. پاف مدل P1075 یک پاف گرد، شیک و جمع و جور...

23 خرداد 1400

لزوم توجه به مشاوره و خدمات روان شناختی بر مبنای اخلاق مداری و در هجوم بحران کرونا

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت روز روانشناسی و مشاوره پیامی صادر کرد.

19 خرداد 1400

زورگویان صفر و یکی

در سریال هزاردستان ساخته زنده یاد علی حاتمی، مرحوم محمدعلی کشاورز در نقش شعبون استخونی نقش قلدری را بازی می کرد که با ورودش به هر مکانی ترس و ناامنی ایجاد نموده و کسی از شر وجودش آسایش نداشت.

8 اردیبهشت 1400

درمان خانگی یبوست (درمان یبوست در طب سنتی)

شیوه های درمان خانگی یبوست در طب سنتی شامل خوردن آب کله پاچه، خاکشیر با آب گرم، آب انجیر و خوردن زیتون، موز رسیده، سیب، انگور و گلابی است.

8 اسفند 1399
تعداد: (33)