بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

چرا محصولات تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی قوی هستند؟

از آنجایی که بسکمک از تبلیغات دیجیتالی شده اند، هدایای تبلیغاتی ملموس مشتری مانند تقویم رومیزی به سازمان شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شوید. هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات تبلیغاتی چاپی شرکتی برای کسب و کار خود، درک انواع محصولات تبلیغاتی موجود...

27 اردیبهشت 1401

سرنوشت تلخ این کلیسا آن را پر از روح نموده است!

کلیسای ارواح چکوقتی صحبت از مکان های ترسناک و تسخیر شده به وسیله ارواح می گردد، فکر همه ما سمت خانه های متروک در اعماق جنگل و مکان های تاریک و خالی از سکنه می رسد اما گاهی چنین مکانی، جایی است که حتی در تصورتان هم نمی گنجد. مکانی که تصور می گردد می تواند...

10 اردیبهشت 1401

هتل اینترالپن ، استخر آب گرم در برف های تیرول ، اتریش

هتل اینترالپن تیرول در اتریشهتل 5 ستاره اینترالپن تیرول در مکانی خلوت و نزدیک به دهکده محبوب Seefeld یافت می گردد.

1 اردیبهشت 1401

با تور مجازی از کاخ کرملین بازدید کنید

کاخ کرملین یکی از بزرگ ترین بناهای ساخته شده در تاریخ اروپا است. در این قسمت از تورهای مجازی، به مسکو می رویم و از کاخ کرملین تماشا می کنیم.

31 فروردین 1401

پل گاران یکی از جاذبه های شهرستان مریوان است

نمناک/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، پل گاران یکی از جاذبه های شهرستان مریوان است.

26 فروردین 1401

محافظت از پوست دور چشم در برابر نور خورشید

نگهداری از پوست اهمیت ویژه ای دارد، مخصوصا پوست نازک دور چشم که به خاطر نازک بودن آسیب زیادی می بیند. در ادامه توجه شما را به خواندن توصیه های مهمی جلب می کنیم.

18 آبان 1400

اسفناج چه کاربردهایی دارد؟

اسفناج گیاه سبز و برگداری است که خواص بسیار دارد وشامل تنظیم فشار خون، تقویت ماهیچه ها،ضد زخم و ضد سرطان میباشد.

14 آبان 1400

آشنایی با بیرجند، بروجرد و بجنورد

دیگر بیرجند، بروجرد و بجنورد را اشتباه نگیریدشاید برای شما پیش آمده باشد که به علت شباهت آوایی برخی از نام ها دچار اشتباه شوید. حتما نام شهرهای بیرجند، بروجرد و بجنورد را بارها شنیده اید. این شهرها به علت داشتن واج آرایی نزدیک به هم غالبا با یکدیگر اشتباه...

8 مرداد 1400

خلاقانه ترین تیتراژهای فیلم های سینمایی از بدترین تا بهترین

برای بسیاری از فیلم ها تیتراژ مثل پوست میوه می ماند. باید پوستش را گرفت تا بتوان به درون آن یعنی محتوای اصلی فیلم دسترسی پیدا کرد. ضرورتی خسته نماینده که به ناچار در ابتدای فیلم گنجانده شده است؛ معمولا مشتی تصویر از خود فیلم است یا تنها یک صحنه خشک و خالی...

5 تیر 1400

ترامپ، سردمدار مجسمه های مضحک

ساخت مجسمه از سیاستمداران و افراد مهم تاریخ همیشه امری رایج بوده است، ولی زمانی که سیاستمداری به فردی منفور بدل گردد، ممکن است ساخت مجسمه های تاریخی و ماندگار از او هم جای خود را به مجسمه هایی مضحک بدهد که انگشت نمای مردم و رسانه ها گردد. دونالد ترامپ...

24 اردیبهشت 1400

لوور 480 هزار اثر را به صورت مجازی در معرض دید عموم قرار داد

ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، لوور 480 هزار اثر را به صورت مجازی در معرض دید عموم قرار داد.

2 اردیبهشت 1400

بهترین بازی های سال 2021

با توجه به شرایط جهان در حال حاضر، ما بیش از هر زمان دیگری به سرگرمی و بازی های ویدیویی احتیاج داریم. خوشبختانه قرار است در سال 2021 چندین بازی مشهور و محبوب منتشر گردد.

23 فروردین 1400

موافقت دولت با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون لغو تحریم ها خبرنگاران

هیئت وزیران در جلسه امروز، با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران موافقت کرد.

12 فروردین 1400

توصیه هایی به خریداران مسکن در مناطق جنوبی

تهران (پانا) - بعضی از واسطه ها و فعالان بازار مسکن شهر تهران در مناطق جنوبی به متقاضیان خرید مسکن در این مناطق برای آنکه خرید بهتر و با قیمت مناسب از بازار داشته باشند، یک توصیه مطرح می نمایند.

21 اسفند 1399

ساخت چشم مصنوعی بسیار بهتر از چشم واقعی

دانشمندان دانشگاه ویسکانسین با کمک فناوری نانو، پیروز به ساخت یک چشم مصنوعی با قابلیت دیدی بسیار بهتر از چشم واقعی شدند.

22 بهمن 1399

رشد 82 برابری دانش آموزان تلفیقی فراگیر در مدارس پذیرا

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست شورای فراگیر سازی آموزش وپرورش استثنایی از رشد 82 برابری دانش آموزان تلفیقی فراگیر در مدارس پذیرا اطلاع داد.

16 بهمن 1399

ونزوئلا موضوع تماس تلفنی پمپئو با رئیس جمهور کلمبیا

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود، وزیر امور خارجه این کشور در جریان تماسی تلفنی با رئیس جمهور کلمبیا درباره گذار صلح آمیز به دموکراسی در ونزوئلا صحبت کرد.

2 بهمن 1399

برادر شغال یا فرشته مهربون؟

بعد از هر انتخابات آمریکا باب بحث جدی باز می گردد که این سگ زرد (گویندگان منظورشان نامزد برنده انتخابات آمریکاست) برادر شغال هست یا نیست؛ بحث فرعی تری هم هست که آیا سگ زرد می تواند فرشته مهربون هم باشد؟

21 آذر 1399

قابلیت کارخانه آرد ماشین چیان برای تبدیل شدن به موزه صنعتی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، قابلیت کارخانه آرد ماشین چیان برای تبدیل شدن به موزه صنعتی مشاهده می شود.

18 آبان 1399

چگونه به طور طبیعی ترک پا را درمان کنیم؟

ترک پا برای بسیاری از ما به خصوص در زمستان یک مشکل شایع است و برای خیلی ها مسئله ای دردناک زیرا در موارد شدید، این ترک ها خونریزی می نمایند و قدم زدن بدون تحمل درد شدید تقریباً غیرممکن است. هیچ غده روغنی روی پاهای ما وجود ندارد که این یکی از دلایل عمده این...

8 مهر 1399
تعداد: (28)