اعضای فعال کتابخانه ها، اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: اعضای فعال کتابخانه های عمومی استان می توانند اشتراک ماهانه و رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت نمایند که در این اپلیکیشن هزاران کتاب مفید و سازنده وجود دارد که به صورت رایگان در دسترس اعضا قرار می گیرد، البته مشروط بر اینکه در سه ماه اخیر در کتابخانه های استان عضو فعال به شمار بروند و در فعالیت ها مشارکت نمایند.

اعضای فعال کتابخانه ها، اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت می نمایند

وی اضافه نمود: برای بازگشایی کامل کتابخانه ها هنوز نمی توان زمان مشخصی را بیان کرد و از 29 اردیبهشت ماه فاز نخست بازگشایی کتابخانه ها و حضور دو سوم کارکنان را در محل کار شاهد هستیم که خدمات غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور اعضا در کتابخانه ها و استفاده از سالن مطالعه در گروی موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا است، برای ریشه کنی این بیماری و کاهش لطمات ناشی از آن در آینده نزدیک ابرازامیدواری کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: راه اندازی کتابخانه سیار در استان با موضوع مناطق محروم صورت می گیرد و مقدمات لازم در این زمینه در حال فراهم سازی است و در مرحله تامین خودرو هستیم.

معصومی با بیان اینکه با دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری رایزنی های لازم انجام گرفته است، تا از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیل گری برای نهادینه سازی فرهنگ کتاب خوانی حداکثر استفاده انجام گیرد، گفت: همه شهرستان های استان کتابخانه دارند ولی ده شهر نوشین شهر، سیلوانا، محمودآباد، زرآباد و ... مناطقی هستند که فاقد کتابخانه بوده و باید نسبت به تاسیس کتابخانه در آن اقدام گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: سه کتابخانه استان به دلیل فرسودگی ساختمان در شرف تخریب هستند؛ کتابخانه علامه طباطبایی ارومیه، ابن سینای سردشت و دهخدای میاندوآب باید سریع تر تامین اعتبار شده و بازسازی شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اعضای فعال کتابخانه ها، اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای فعال کتابخانه ها، اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید