خودرو

بیشترین رشد تولید خودرو مربوط به کدام خودروهاست؟

تهران (پانا) - طبق آمارهای وزارت صمت، در 10 ماهه سال جاری، خودروسازان داخلی 748 هزار و 500 دستگاه خودرو سواری تولید کرده اند که در مقایسه با 740 هزار و 600 دستگاه خودرو سواری تولیدی 10 ماهه ابتدایی سال 1399، تنها 7900 دستگاه بیشتر شده و رشد 1.1 درصدی داشته اند.

24 اردیبهشت 1401

قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ملوان انزلی صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال می توانست دیروز و در هفته هجدهم این رقابت ها ششمین پیروزی متوالی اش را در دیداری خارج از خانه به دست آورد، اگر در دقیقه 93 دروازه اش باز نمی شد.

17 اردیبهشت 1401

بهترین تفریحات رایگان برای مسکوگردی در روسیه

آشنایی با تفریحات رایگان در مسکومسکو شهر تاریخی و دیدنی است که می توان از آن به عنوان گنجینه ارزشمند روسیه نام برد. شما می توانید ساعت ها در این شهر راه بروید و از تماشای ساختمان ها و خیابان های سنگ فرش شده این شهر نهایت لذت را ببرید. با توجه به این که بهترین...

8 اردیبهشت 1401

هتل اینترالپن ، استخر آب گرم در برف های تیرول ، اتریش

هتل اینترالپن تیرول در اتریشهتل 5 ستاره اینترالپن تیرول در مکانی خلوت و نزدیک به دهکده محبوب Seefeld یافت می گردد.

1 اردیبهشت 1401

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با ازدحام جمعیت در بخشهایی از آن روبرو بود.

30 فروردین 1401

نجفی: کارت بلیت الکترونیک رایگان به خبرنگاران فاقد خودرو ارائه گردد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران عنوان نمود که به خبرنگارانی که فاقد خودرو می باشند، کارت بلیت رایگان یک ساله برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد.

24 فروردین 1401

قیمت پراید امروز شنبه 9 بهمن 1400

قیمت محصولات سایپا امروز شنبه 9 بهمن 1400 نسبت به هفته گذشته کاهش یافت.

16 اسفند 1400

برترین هتل های 4 و 5 ستاره کالینینگراد؛ شهر دروازه های باشکوه روسیه

کالینینگراد شهری بندری و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر دارای هتل های متنوعی است که با اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره در این شهر می توانید سفری مجلل و لوکس را تجربه کنید.

7 اسفند 1400

آیا عایدی های بودجه 1401 قابل تحقق است؟

کارشناسان معتقدند عایدی 381 هزار میلیارد تومانی نفتی در بودجه سال 1401 که معادل صادرات یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز است با توجه به شرایط صادرات کنونی نفت خام ایران قابل تحقق است.

29 بهمن 1400

آشنایی با مراکز خرید مدرن در کشور

مراکز خرید متعدد و متنوعی در کشورمان وجود دارد که با حضورشان رفته رفته چهره سنتی بازار ایران را به چهره مدرن و سر برآورده ای از دل شهرهای ریز و درشت تبدیل نموده اند. هم جایگاهی برای خرید و فروش هستند و هم در سال های اخیر با اضافه کردن امکانات مختلفی...

18 دی 1400

رونمایی الهام حمیدی از 2 مانتوی مجذوب کننده !

خبرنگاران:الهام حمیدی بازیگر مطرح ایرانی است که گاهی زیادی خود را بالا برده و با تبلیغات و عشوه گری هایش در مزون ایجاد حواشی کرد.

6 دی 1400

گوسفندها رونالدو را از خانه اش فراری دادند!

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد در همین ابتدای بازگشتش به انگلیس مجبور شد خانه اش را عوض کند.

29 شهریور 1400

تصادف زنجیره ای در چابهار، نمایندگان مجلس در این تصادف آسیب ندیدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع تصادف زنجیره ای در چابهار خبر داد و گفت: خودروی تعدادی از نمایندگان مجلس هم در این حادثه بوده است که حادثه ندیدند.

1 شهریور 1400

برش لیزر استیل چگونه انجام میشود : برش لیزر نیک

شرکت برش لیزر نیک از منتخب ترین واحدهای صنعتی اجرای برش لیزر استیل و دیگر آلیاژهای فلزی و غیر فلزی پرکاربرد در صنایع مختلف است، که رزومه کاری بسیار قوی و موفقی دارد و خدمات آن همواره مورد توجه و رضایت مشتریان بوده است.

18 تیر 1400

فهرست جدید باکیفیت و بی کیفیت ترین خودرو های فراوری داخل

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودرو فروردین 1400 را منتشر کرد.

15 تیر 1400

بختیاری زاده: از تیم های ایرانی حمایت شود، در دنیا هم حرف برای گفتن دارند، استقلال می تواند قهرمان آسیا شود

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که در صورت حمایت کردن و داشتن امکانات، تیم های ایرانی می توانند حتی در دنیا حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

11 تیر 1400

خلاقانه ترین تیتراژهای فیلم های سینمایی از بدترین تا بهترین

برای بسیاری از فیلم ها تیتراژ مثل پوست میوه می ماند. باید پوستش را گرفت تا بتوان به درون آن یعنی محتوای اصلی فیلم دسترسی پیدا کرد. ضرورتی خسته نماینده که به ناچار در ابتدای فیلم گنجانده شده است؛ معمولا مشتی تصویر از خود فیلم است یا تنها یک صحنه خشک و خالی...

5 تیر 1400

افزایش طول عمر تجهیزات صنعتی با نانوپوشش های فراوری داخل

نانوفناوری گستره کاربردهای خود را بیش از پیش گسترش داده و توانسته است در افزایش ماندگاری و طول عمر تجهیزات نقش آفرین گردد.

1 تیر 1400

بازگشت خرس قهوه ای به طبیعت

خبرنگاران/کرمانشاه یک قلاده خرس قهوه ای که دو هفته پیش بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در محور اسلام آبادغرب - ماهیدشت استان کرمانشاه دچار آسیب دیدگی شده بود پس از دو هفته تیمار و مراقبت ویژه، به آغوش طبیعت بازگشت.

24 خرداد 1400

تداوم چپاول نفت و گندم سوریه از سوی آمریکا و هم پیمانانش

خبرگزاری سوریه به نقل از منابع محلی گزارش کرد، نیروهای اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که هم پیمان آنها هستند اقدام به قاچاق تعداد 38 کامیون و تانکر دیگر حامل گندم و نفت به خارج از سوریه به وسیله گذرگاه الولید نموده اند.

21 خرداد 1400
تعداد: (76)