نرم افزار و اپلیکیشن

جزئیات اجرای طرح محدودیت های کرونایی هوشمند از اول آذر اعلام شد، ممنوعیت فعالیت کارمندان واکسن نزده

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات اجرای طرح محدودیت های هوشمند گفت: این طرح از اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

8 دی 1400

خبرنگاران 2 هزار و 361 نفر داوطلب انتخابات شوراهای روستایی لرستان شدند

خرم آباد - خبرنگاران - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: 2 هزارو 361 نفر تا به امروز برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی استان اعلام داوطلبی نموده اند که از این تعداد 12درصد زن و 88 درصد مرد هستند.

29 اردیبهشت 1400

داوطلبان انتخابات نام نویسی خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند

خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی توصیه می گردد داوطلبان با استفاده از روش های غیرحضوری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

3 اردیبهشت 1400

بهترین بازی های سال 2021

با توجه به شرایط جهان در حال حاضر، ما بیش از هر زمان دیگری به سرگرمی و بازی های ویدیویی احتیاج داریم. خوشبختانه قرار است در سال 2021 چندین بازی مشهور و محبوب منتشر گردد.

23 فروردین 1400

بررسی روتر شیائومی AC2350: با کمی پول وای فای خانگی خود را به روز کنید

روترهای در بازار شبکه ایران مهجور و بی خاطرخواه هستند. مردم بیشتر مودم روترها را دوست دارند یا پول خرید یک مودم و یک روتر جداگانه را ندارند.

9 اسفند 1399

زندگی در تورنتو

رپرتاژ آگهی - تورنتو مرکز منطقه بزرگ شهری شش میلیونی و بزرگترین شهر کاناداست. صدر فهرست افراد برای رفتن به کانادا. تجربه ای منحصر به فرد با فرصت ناب و هیجان فراوان.

3 اسفند 1399

گوگل خط هیروگلیف را ترجمه می کند

گوگل ابزاری ابداع کرده که با کمک هوش مصنوعی خط هیروگلیف را ترجمه می کند.

23 شهریور 1399

پاسخ رایتل به خبر انتشار اطلاعات مشترکان

رایتل در مورد موضوع انتشار اطلاعات پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور رایتل بیان کرد اخبار منتشره درخصوص درخواست فرد باجگیر از رایتل کذب محض است و حدس اصلی رایتل در مورد نشر اطلاعات، توسط منشاء انسانی مربوط به سال 94 و پیش از آن است.

15 مرداد 1399

اعضای فعال کتابخانه ها، اشتراک رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت می نمایند

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، اظهار کرد: اعضای فعال کتابخانه های عمومی استان می توانند اشتراک ماهانه و رایگان اپلیکیشن طاقچه را دریافت نمایند که در این اپلیکیشن هزاران کتاب...

8 مرداد 1399

مسائل نرم افزار آموزش مجازی واحد شهرکرد با اضافه کردن نیروی پشتیبانی برطرف می گردد

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: اساتید و دانشجویان مشکلاتی در خصوص عملکرد نرم افزار آموزش مجازی داشتند که با اضافه کردن نیروی پشتیبانی به زودی برطرف می گردد.

6 خرداد 1399