خبرنگاران بهره برداری و آغاز 2 طرح زیربنایی در شادگان

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، آبادان - خبرنگاران - همزمان با چهارمین روز هفته دولت ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر شادگان روز چهارشنبه بهره برداری شد.

خبرنگاران بهره برداری و آغاز 2 طرح زیربنایی در شادگان

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این آیین گفت: ایستگاه پمپاژ و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر شادگان با ظرفیت 266 متر مکعب در ساعت در زمینی به مساحت 500 مترمربع و 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

صادق حقیقی پور اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح تعداد ایستگاه های پمپاژ فاضلاب شهری در شادگان به 17 ایستگاه خواهد رسید و شرایط در این شهر نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

وی گفت: درصد فیزیکی پروژه های آب و فاضلاب در شادگان بیش از 90 درصد است و طرح های مهمی برای ارتقا شاخص های بهداشتی و محیط زیستی در این منطقه در حال اجراست و مراحل پایانی خود را سپری می کنند.

حقیقی پور اضافه کرد: در بهمن امسال نیز 2 ایستگاه شهید منتظری و ایستگاه شماره 16 در منطقه چومه سید علوان شادگان به بهره برداری خواهد رسید تا بهره مندی مردم به حداکثر برسد.

وی با اشاره به مانور شست و شوی شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب در برخی شهرهای خوزستان گفت: پس از عملیات موفقیت آمیزی که در شهرهای آبادان و خرمشهر داشتیم این مانور در شادگان به عنوان سومین شهر انجام خواهد شد و برای اجرایی شدن آن ماشین آلاتی نیز از سایر شهرهای استان خوزستان به این شهر آورده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: با انجام این مانور که به مدت سه روز اجرایی می شود 180 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب شادگان شست و شو داده خواهد شد.

بهسازی معابر روستای سعدی شادگان آغاز شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت عملیات آسفالت و بهسازی معابر و خیابان های روستای سعدی شادگان با اعتبار 60 میلیارد ریال روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی سرپرست فرمانداری شادگان در آیین آغاز این پروژه گفت:بهسازی معابر این روستا با اعتبار 60 میلیارد ریال شامل پنج کیلومتر زیرسازی و آسفالت و 2 کیلومتر جوی و جدول از محل اعتبارات دهیاری ها اجرا می شود.

امید صبری پور اضافه کرد: این پروژه در راستای توسعه خدمات شهری و تامین زیر ساخت ها در منطقه با هدف بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در مدت چهار ماه انجام می شود.

وی بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در مناطق روستایی در راستای حفظ و نگهداری طرح های اجرا شده یا در حال اجرا تاکید کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار، آسفالت و بهسازی معابر در روستاهای دیگر شادگان انجام می شود.

شادگان در فاصله 70 کیلومتری اهواز واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بهره برداری و آغاز 2 طرح زیربنایی در شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری و آغاز 2 طرح زیربنایی در شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید