قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، تیم فوتبال ملوان انزلی صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال می توانست دیروز و در هفته هجدهم این رقابت ها ششمین پیروزی متوالی اش را در دیداری خارج از خانه به دست آورد، اگر در دقیقه 93 دروازه اش باز نمی شد.

قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه

شاگردان مازیار زارع که به یکه تازی خود در لیگ یک ادامه می دهند و بدون شکست و با فاصله ای مطمئن نسبت به تعقیب کنندگان شان گام های محکم و مطمئنی برای صعود و بازگشت به لیگ برتر بر می دارند، توانسته بودند در 5 بازی متوالی شمس آذر قزوین، استقلال ملاثانی، ماشین سازی، شاهین بوشهر و ویستا توربین را شکست داده و در صورتی که دروازه این تیم در آخرین ثانیه ها مقابل آرمان گهر باز نشده بود، ششمین پیروزی متوالی این تیم نیز به دست آمده بود.

ملوانی ها با اینکه در هفته هجدهم نتوانستند میزبان خود را شکست دهند، همچنان به عنوان تنها تیم بدون شکست لیگ یک، با 40 امتیاز و 4 امتیاز فاصله نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان مازیار زارع در هفته نوزدهم این رقابت ها میزبان شهرداری همدان هستند که در حال حاضر با 23 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع شدن نوار پیروزی های صدرنشین در وقتهای اضافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید