تاکید روحانی بر لزوم اجرای پروژه های زیربنایی آب و برق و انرژی طبق برنامه

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، رئیس جمهور در گفت وگو با وزیران نفت و نیرو تاکید نمود که پروژه های زیربنایی در حوزه فعالیت این دو وزارتخانه در شرایط جدید، طبق برنامه باید مورد بهره برداری قرار بگیرد.

تاکید روحانی بر لزوم اجرای پروژه های زیربنایی آب و برق و انرژی طبق برنامه

گزارش حوزه دولت گروه سیاسی وبلاگ مقاله های تخصصی، حجت الاسلام حسن روحانی در گفت وگو با وزیران نفت و نیرو، با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش فراوری، نقش طرح های این 2 وزارتخانه از جمله در حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش های مختلف مالی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره برداری از طرح های عظیم در این حوزه ها طبق زمانبندی های تعریف شده، تاکید نمود.

روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد در فرایند اتمام پروژه لوله نفت از گوره به جاسک تسریع گردد تا این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

رئیس جمهور همچنین ضمن قدردانی از کوشش بی وقفه پرسنل وزارتخانه های نفت و نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، گفت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه های فراوری و خدمت رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل های بهداشتی باید به دقت در همه بخش های این وزارتخانه ها رعایت گردد.

بیژن زنگنه وزیر نفت در این گفت وگو، گزارشی را از شرایط بازار جهانی و قیمت نفت و مباحثی که قرار است امروز به صورت ویدئو کنفرانس بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز مطرح گردد، ارائه کرد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این تماس تلفنی، با تاکید بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در مورد بهره برداری از پروژه های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در همه بخش های وزارتخانه، گزارش هایی را از فرایند اجرای طرح های صنعت آب و برق و پروژه های شبکه های آبیاری و زهکشی ارائه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاکید روحانی بر لزوم اجرای پروژه های زیربنایی آب و برق و انرژی طبق برنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید روحانی بر لزوم اجرای پروژه های زیربنایی آب و برق و انرژی طبق برنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید