بارسلونا 3 ، ویارئال یک، بارقه امید در بارسای ژاوی!

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا صاحب بردی ارزشمند شد.

بارسلونا 3 ، ویارئال یک، بارقه امید در بارسای ژاوی!

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، بارسلونا و ویارئال بامداد یکشنبه در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این ملاقات مجذوب کننده و دیدنی در نهایت با پیروزی سه بر یک خارج از خانه شاگردان ژاوی به خاتمه رسید.

بارسلونا و در معدود مواردی ویارئال در همان ابتدای بازی به قدری موقعیت گل زنی ایجاد کردند تا معین گردد بازی مجذوب کننده است. در ادامه بازی فرم خوب خودش را حفظ کرد اما نیمه نخست با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا ضربه آلبا که ممفیس هم روی آن تاثیر گذاشته بود را وارد دروازه ویارئال کرد. این گل ابتدا به وسیله داور آفساید اعلام شد اما VAR آن را تایید کرد.

در دقیقه 76 بود که چوکوئزه روی غفلت مدافعان بارسا توانست به زیبایی دروازه بارسلونا را باز کند تا بازی به تساوی کشیده گردد.

فرایند بازی در حالی که به دقایق خاتمهی اش نزدیک شد و به نظر می رسید با تساوی به خاتمه می رسد به یک باره تغییر کرد و شاگردان ژاوی خودی نشان دادند. در دقیقه 88 ممفیس روی ارسال بلند ترشتگن در پشت محوطه جریمه ویارئال صاحب توپ شد و با به هم ریختن دفاع حریف و عبور از دروازه بان گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

البته این خاتمه کار نبود و دقایقی بعد بارسلونا صاحب ضربه پنالتی شد و کوتینیو گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان ژاوی صاحب یک برد ارزشمند شوند.

با این نتیجه بارسلونا 23 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا نهاده شد. ویارئال هم با 16 امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارسلونا 3 ، ویارئال یک، بارقه امید در بارسای ژاوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا 3 ، ویارئال یک، بارقه امید در بارسای ژاوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید