رده بندی عایدی باشگاه های لالیگا و لیگ برتر انگلیس از عایدی حق پخش تلویزیونی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، اندازه عایدی هر یک از تیم های لیگ برتر فوتبال جزیره و لالیگا از محل دریافت سهم شان از حق پخش تلویزیونی معین شد.

رده بندی عایدی باشگاه های لالیگا و لیگ برتر انگلیس از عایدی حق پخش تلویزیونی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی و به نقل از نشریه مارکا، سازمان های لیگ انگلیس و اسپانیا، سهمی که هر یک از تیم های دسته های برتر فوتبال باشگاهی این دو کشور از فروش حق پخش تلویزیونی بازی های لالیگا و لیگ برتر انگلیس دریافت می نمایند را منتشر کرد.

بر این اساس در فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس، از کل مبلغ 2 میلیارد و پانصد و هجده میلیون یورویی که میان باشگاه ها توزیع شده، منچسترسیتی، تیمی که در انتها فصل قهرمان شد، با دریافت 168.72 میلیون یورو (5.69 درصد) در جایگاه نخست واقع شده است و پس از آن منچستریونایتد با 167.61 میلیون یورو (5.65 درصد) در رده دوم است و لیورپول با دریافت 166.389 میلیون یورو (5.61 درصد) تیم سوم است.

در لالیگا اما شرایط توزیع عایدیهای حاصل از فروش حق پخش فرق دارد و تیم های بارسلونا و رئال مادرید روی هم بیش از 20 درصد از عایدی یک میلیارد و 444 میلیون یورویی حق پخش لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در فصل گذشته را از آن خودشان نموده اند. در این لیگ، بارسلونا با دریافت 165.6 میلیون یورو (10.30 درصد) بالاترین سهم را دارد و رئال مادرید با دریافت 163 میلیون یورو (10.20 درصد) در رده دوم است. با این حال عایدی بارسلونا از عایدی چهارمین تیم لیگ برتر انگلیس که لیورپول با 166.389 میلیون یورو بوده کمتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رده بندی عایدی باشگاه های لالیگا و لیگ برتر انگلیس از عایدی حق پخش تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی عایدی باشگاه های لالیگا و لیگ برتر انگلیس از عایدی حق پخش تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید