گنابری؛ غایب احتمالی بایرن مونیخ در بازی مقابل بارسلونا

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، هافبک نفوذی باواریایی ها احتمالاً به بازی با بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

گنابری؛ غایب احتمالی بایرن مونیخ در بازی مقابل بارسلونا

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل نو مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در حالی از ساعت 23:30 روز سه شنبه با بازی مقابل بارسلونا در استادیوم نوکمپ شروع خواهد نمود که برای این ملاقات احتمالاً سرژ گنابری را در اختیار نخواهد داشت.

حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای آلمان درباره شرایط هافبک آلمانی باواریایی ها و اینکه آیا او به بازی با بارسلونا می رسد یا خیر، گفت: گنابری احتمالاً بازی با بارسلونا را از دست خواهد داد.

وی اضافه نمود: سرژ به زودی به میادین فوتبال بر می شود. او مورد درمان قرار گرفته است و حالا حس بهتری دارد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که فرایند بهبودی اش برای بازی سه شنبه چطور خواهد بود.

یولیان ناگلسمان سرمربی بایرن مونیخ هم پس از رجحان 4 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه لایپزیگ در هفته چهارم بوندس لیگای آلمان گفته بود: گنابری از ناحیه کمر درد دارد. در حال حاضر نمی توانم پیش بینی کنم که برای سه شنبه چه اتفاقی می افتد. او مورد درمان قرار گرفته است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شرایطی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گنابری؛ غایب احتمالی بایرن مونیخ در بازی مقابل بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنابری؛ غایب احتمالی بایرن مونیخ در بازی مقابل بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید