افشای اطلاعات 250 هزار متخصص در استان واشنگتن

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی به نقل از زد دی نت، این اداره با صدور در بیانیه ای اظهار داشت: از فعالیت مشکوک مربوط به اطلاعات مجوزهای حرفه ای و شغلی در هفته منتهی به 24 ژانویه آگاه شده است.

افشای اطلاعات 250 هزار متخصص در استان واشنگتن

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سیستم حرفه ای آنلاین صدور مجوز و سیستم اطلاعات نظارتی (POLARIS) تحت تأثیر این حادثه سایبری قرار گرفته و اطلاعاتی مانند شماره تأمین اجتماعی، تاریخ تولد و شماره گواهینامه رانندگی تا سایر اطلاعات شناسایی شخصی در معرض افشا بوده است.

در این اطلاعیه بعلاوه تصریح شده: بلافاصله با یاری دفتر امنیت سایبری واشنگتن تحقیقاتی شروع شده و در قالب یک اقدام احتیاطی، صدور مجوز آنلاین حرفه ای و دسترسی به سیستم اطلاعات نظارتی (POLARIS) با هدف محافظت از اطلاعات شخصی دارندگان مجوز حرفه ای متوقف شده است.

این اداره مدعی شده در حال حاضر، شواهدی دال بر دسترسی غیرمجاز به سایر اطلاعات اداره مذکور وجود ندارد و همه سیستم های دیگر آن به طور عادی کار می نمایند. اگر تحقیقات به این نتیجه منجر گردد که اطلاعات شخصی کاربران مورد دسترسی غیرمجاز قرار گرفته، به افراد آسیب دیده اطلاع رسانی شده و یاری های بیشتری به آنان ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افشای اطلاعات 250 هزار متخصص در استان واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات 250 هزار متخصص در استان واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید