موبایل، تبلت و گجت ها

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 50 تا 100 میلیون تومان (بهمن 1400)

وقتی به سمت لپ تاپ های رده بالا و گران قیمت می رویم، گزینه های جالب توجهی به چشم مان می خورد که البته، سخت افزار و ویژگی هایشان، گاهی گیج کننده می شود. در این راهنمای خرید خبرنگاران مگ، به سراغ لپ تاپ های بازه قیمتی 50 تا 100 میلیون تومان بهمن 1400 رفته ایم.

21 اردیبهشت 1401

در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟

چالش های مختلف در سفرسفر یکی از زیباترین تجربه های زندگی است که در آن می توانید لحظات خیلی خوب و تجربه های تازه داشته باشید. مسافرت با همه خوبی هایی که دارد گاهی شما را چالش هایی روبرو می نماید که باید توانایی رفع کردن آن ها را داشته باشید. می خواهیم تعدادی...

5 اردیبهشت 1401

چند توصیه کاربردی برای سبک سفر کردن

سبک سفرسبک سفر کردن هنری است که هر کسی ندارد، یکی از اصلی ترین معظلات هر سفری که معمولا افراد با آن روبرو می شوند، حمل وسایلی است که به نظر ضروری می آیند اما اصلا ضروری نیستند و احتمالا هیچ وقت هم در طول سفر به کارتان نمی آید! اگر دوست دارید تا روش های سبک...

3 اردیبهشت 1401

برگزاری دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث جهانی همزمان با روز جهانی گردشگری

باشگاه گردشگری فرهنگی پایدار یونسکو هم زمان با روز جهانی گردشگری، کارگاهی را با عنوان دانشگاه آنلاین گردشگری پایدار و میراث فرهنگی برگزار می نماید.

2 اردیبهشت 1401

هر آنچه از اپل در سال 2022 انتظار داریم

اپل در سال 2021 تعداد زیادی محصول مجذوب کننده را به دست کاربران رساند و مثلا نسل نو کامپیوترهای مبتنی بر چیپست اختصاصی، آیفون 13، ردیاب ایرتگ و چندین محصول دیگر را راهی بازار کرد. در این میان، در سال 2022 چشم انتظار معرفی محصولات مجذوب کننده تری از طرف اپل...

28 بهمن 1400

افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ

در پی انتشار بعضی تصاویر رندر، تبلت ساخته سامسونگ، یعنی Galaxy Tab A8 10.5 دوباره هدف افشاگران دنیای فناوری قرار گرفته و این بار تصاویر جدیدی همراه با مشخصات کلیدی بیشتر از ان به بیرون درز نموده که نشان می دهد این دستگاه ارزان از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

17 بهمن 1400

رونمایی از سریع ترین گوشی ردمی با تراشه ای تازه

پس از انتشار شایعات مختلف، شرکت چینی ردمی Redmi انتها به طور رسمس بیان کرد که Redmi Note 11T اولین گوشی این برند خواهد بود که با چیپست 6 نانومتری مدیاتک عرضه می گردد که عملاً آن را به سریع ترین تلفن همراه تا به امروز این سازنده بدل خواهد نمود.

14 دی 1400

جزئیات اجرای طرح محدودیت های کرونایی هوشمند از اول آذر اعلام شد، ممنوعیت فعالیت کارمندان واکسن نزده

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات اجرای طرح محدودیت های هوشمند گفت: این طرح از اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

8 دی 1400

آمار سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه منتشر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آمار سهم بازار اپراتور تلفن همراه کشور را منتشر کرد.

7 آذر 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون 28 مهر 1400

خبرنگاران- قیمت گوشی های پرفروش امروز چهارشنبه بیست و هشتم مهر تفاوت محسوسی نسبت به روز گذشته ندارد و بسیاری از مدل های بازار با همان قیمت های قبلی فروخته می شوند.

20 آبان 1400

نهمین ماراتن برنامه نویسی موبایل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، نهمین ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور به اسم بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه نویسی موبایل به وسیله گروه ICT دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 20 تا 22 آبان ماه...

4 آبان 1400

بازداشت کلاهبردار اینستاگرامی مدعی فروش گوشی مقرون به صرفه قیمت

رئیس پلیس فضا فراوری و تبادل اطلاعات مرکز از شناسایی و دستگیری یک چهره اینستاگرامی که با اسم فروش گوشی های مقرون به صرفه قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، اطلاع داد.

20 مرداد 1400

خرید بهترین آلبوم عکس عروس داماد

آلبوم عکس از کجا بخریم؟از گذشته تا به اکنون محافظت از عکس ها در مراسمات مختلف امری بسیار مهم بوده است. به نوعی یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما مرور خاطرات است. معمولا در مراسمات مختلف مانند عروسی، تولد و غیره برای ثبت خاطرات عکس می گیریم و دلمان می خواهد...

17 مرداد 1400

وزیر ارتباطات از رفع موانع بزرگ توسعه اینترنت خانگی خبر داد

مدت ها است مدیران وزارت ارتباطات و در راس آن ها، وزیر ارتباطات در حال تلاش برای بازپس گیری دارایی های زیرساختی از شرکت مخابرات ایران هستند.

21 تیر 1400

خبرنگاران 2 هزار و 361 نفر داوطلب انتخابات شوراهای روستایی لرستان شدند

خرم آباد - خبرنگاران - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: 2 هزارو 361 نفر تا به امروز برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی استان اعلام داوطلبی نموده اند که از این تعداد 12درصد زن و 88 درصد مرد هستند.

29 اردیبهشت 1400

برگزاری آزمون بین المللی زبان روسی (تورفل) در کانون زبان ایران

تهران (پانا) - آزمون بین المللی زبان روسی (تورفل) در کانون زبان ایران برگزار و به پذیرفته شدگان در این آزمون، مدرک بین المللی از دانشگاه سن پترزبورگ روسیه ارائه خواهد شد.

9 اردیبهشت 1400

زورگویان صفر و یکی

در سریال هزاردستان ساخته زنده یاد علی حاتمی، مرحوم محمدعلی کشاورز در نقش شعبون استخونی نقش قلدری را بازی می کرد که با ورودش به هر مکانی ترس و ناامنی ایجاد نموده و کسی از شر وجودش آسایش نداشت.

8 اردیبهشت 1400

بلاتکلیفی مشاغل گروه 2 در تهران خبرنگاران

معاون کل وزارت بهداشت گفته که در حال حاضر در شهر تهران محدودیت ها و تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 اعمال می شود. این در حالی است که صنوف و مشاغل گروه 2 مثل فروشگاه های لباس و کیف و کفش، پاساژ ها و سایر مراکز خرید غیرضروری در تهران مشغول به فعالیت هستند.

4 اردیبهشت 1400

لوور 480 هزار اثر را به صورت مجازی در معرض دید عموم قرار داد

ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، لوور 480 هزار اثر را به صورت مجازی در معرض دید عموم قرار داد.

2 اردیبهشت 1400

خبرنگاران بارش برف دراستان قم تا اوایل امشب ادامه دارد

قم ـ خبرنگاران ـ بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و پیش یابی اداره کل هواشناسی قم، امروز (پنجشنبه) در سطح استان آسمان ابری و مه آلود در برخی ساعات بارش برف ادامه دارد و از اوایل امشب بارش قطع و کاهش ابر شروع می شود.

29 فروردین 1400
تعداد: (42)