مسائل نرم افزار آموزش مجازی واحد شهرکرد با اضافه کردن نیروی پشتیبانی برطرف می گردد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: اساتید و دانشجویان مشکلاتی در خصوص عملکرد نرم افزار آموزش مجازی داشتند که با اضافه کردن نیروی پشتیبانی به زودی برطرف می گردد.

مسائل نرم افزار آموزش مجازی واحد شهرکرد با اضافه کردن نیروی پشتیبانی برطرف می گردد

ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ مقاله های تخصصی، با اشاره کلاس آموزش مجازی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تدابیری که از سوی دانشگاه آزاد اندیشه شد که کلاس های آموزشی به صورت مجازی برخط برگزار گردد.

رحیمی مطرح نمود: کلاس های آموزش مجازی از 20 اسفند ماه در دانشگاه آزاد چهار محال و بختیاری شروع شد در ابتدای امر این سیستم مسائلی داشت و خیلی از دانشجویان و اساتید آشنایی با این نرم افزار را نداشتند و در نصب آن دچار مشکل می شدند.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد مطرح نمود: ما سعی کردیم تا قبل از عید مسائلی که دانشجویان و اساتید با این نرم افزار دارند را تقریبا برطرف کنیم.

وی اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا کلاس های آموزشی دانشگاه تعطیل شده بود ما در ایام نوروز کلاس های جبرای به صورت مجازی برگزار کردیم.

رحیمی بیان نمود: حدود 80 اساتید دانشگاه آزاد شهرکرد توانسته اند کلاس های جبرانی خود را برگزار نمایند و حدود 60 درصد دانشجویان در این کلاس ها حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: با اتمام تعطیلات نوروزی کلاس های آموزش مجازی از 16 فروردین ماه شروع به کار نموده است و ما از سازمان و گروه پشتیبانی برای برطرف مسائل نرم افزار پیگیر هستیم تا انجایی که امکان دارد برطرف گردد.

وی گفت: اساتید و دانشجویان مسائلی در خصوص عملکرد نرم افزار آموزش مجازی داشتند که با اضافه کردن نیروی پشتیبانی به زودی برطرف می گردد.

رحیمی اظهار داشت: برخی از دانشجویان ما شاید اینترنت و یا امکانات سخت افزای مانند موبایل و لب تاپ خوب در دسترس نداشته یا اینکه در خصوص هزینه اینترنت مسائل داشته باشند که در این رابطه سازمان و تیم پشتیبانی مجازی در کوشش هستند این موضوعات را برطرف نمایند و شاید بتوانیم در آینده اینترنت با هزینه کمتر در اختیار دانشجویان و اساتید قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد بیان نمود: تعدای از دانشجویان آشنایی کار با نرم افزار آموزش مجازی را نداشتند که با آموزش های ساده نوشتن پروتکل های به آنان آموزش دادیم.

وی با اشاره به حضور غایب دانشجویان در کلاس های مجازی یادآور شد: زمانی که اساتید به وسیله نرم افزار آموزش مجازی تدریس می نمایند فایل صدای آنان ضبط و همچنین فایل های پاورپونت در سیستم بارگذاری می گردد و دانشجویان در فرصت مناسب می توانند از آن استفاد نمایند.

رحیمی در ادامه اضافه نمود: زمانی که دانشجویان وارد این نرم افزار می شوند حضوری برای آنان با مشخصات دانشجویان ثبت می گردد. دانشجویان تا سه جلسه مجاز به غیبت در کلاس هستند و در این شرایط خاص ما تا چهار جلسه را هم می پذیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسائل نرم افزار آموزش مجازی واحد شهرکرد با اضافه کردن نیروی پشتیبانی برطرف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل نرم افزار آموزش مجازی واحد شهرکرد با اضافه کردن نیروی پشتیبانی برطرف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید