سبک زندگی

هتل اینترالپن ، استخر آب گرم در برف های تیرول ، اتریش

هتل اینترالپن تیرول در اتریشهتل 5 ستاره اینترالپن تیرول در مکانی خلوت و نزدیک به دهکده محبوب Seefeld یافت می گردد.

1 اردیبهشت 1401

برترین هتل های 4 و 5 ستاره کالینینگراد؛ شهر دروازه های باشکوه روسیه

کالینینگراد شهری بندری و از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است؛ این شهر دارای هتل های متنوعی است که با اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره در این شهر می توانید سفری مجلل و لوکس را تجربه کنید.

7 اسفند 1400

آشنایی با مراکز خرید مدرن در کشور

مراکز خرید متعدد و متنوعی در کشورمان وجود دارد که با حضورشان رفته رفته چهره سنتی بازار ایران را به چهره مدرن و سر برآورده ای از دل شهرهای ریز و درشت تبدیل نموده اند. هم جایگاهی برای خرید و فروش هستند و هم در سال های اخیر با اضافه کردن امکانات مختلفی...

18 دی 1400

محافظت از پوست دور چشم در برابر نور خورشید

نگهداری از پوست اهمیت ویژه ای دارد، مخصوصا پوست نازک دور چشم که به خاطر نازک بودن آسیب زیادی می بیند. در ادامه توجه شما را به خواندن توصیه های مهمی جلب می کنیم.

18 آبان 1400

هر آنچه راجع به دیابت در دوران بارداری باید بدانیم

جفت در دوران بارداری هورمون هایی ترشح می نماید که می تواند منجر به افزایش قند خون مادر گردد. در حالت عادی، لوزالمعده برای کنترل این افزایش به اندازۀ کافی انسولین فراوری می نماید ولی اگر این اتفاق نیفتد، سطح قند خون افزایش می یابد و منجر به دیابت بارداری...

16 آبان 1400

29 مدل جای لوازم آرایش [ رومیزی و ایستاده ] مناسب اتاق های کوچک

لوازم آرایش از جمله وسایلی هستند که بیشتر مواقع در اتاق خواب خانوم ها بروی میز پخش و پلا است. در این مطلب می خواهم به معرفی 29 مدل جای لوازم آرایش رومیزی و ایستاده بپردازم که مناسب فضاهای کوچک و کمجا هستند.

11 شهریور 1400

راهکارهایی برای پیشگیری از سرطان سینه

طبق نتایج به دست آمده از تحقیقات سرطان سینه تا 5 سال دیگر63 درصد افزایش خواهد داشت پس از حالا باید به فکر پیشگیری باشیم.

31 تیر 1400

[گالری عکس] پاف مدل P1075؛ مهره گم شده دکوراسیون خانه

پاف یک مبل به شکل کوسن است که معمولا پایه ندارد و در کنار مبلمان مختلف قابل استفاده است. از پاف می توان در کنار یا روبه روی مبل سالن پذیرایی، در اتاق خواب یا راهروها استفاده کرد و انسجام خوبی به چیدمان مبلمان بخشید. پاف مدل P1075 یک پاف گرد، شیک و جمع و جور...

23 خرداد 1400

بلاتکلیفی مشاغل گروه 2 در تهران خبرنگاران

معاون کل وزارت بهداشت گفته که در حال حاضر در شهر تهران محدودیت ها و تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 اعمال می شود. این در حالی است که صنوف و مشاغل گروه 2 مثل فروشگاه های لباس و کیف و کفش، پاساژ ها و سایر مراکز خرید غیرضروری در تهران مشغول به فعالیت هستند.

4 اردیبهشت 1400

هتل یول ایش هالیدی ترابزون؛ اقامت در فاصله اندک با جاذبه ها شهر

هتل یول ایش هالیدی ترابزون از هتل های 4 ستاره شهرِ دیدنی ترابزون است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای یول ایش ترابزون به حساب می آید و 2 شعبه دیگر این هتل در شهرهای آدانا و دیدم تاسیس شده اند.

20 فروردین 1400

معرفی هتل 5 ستاره Sun Island Resort مالدیو

هتل هایی که نه فقط نیمی بلکه تمام جذابیت یک مقصد را به خود اختصاص داده اند. این جمله کوتاه می تواند توصیفی مناسب برای مقاصدی با هتل های خاص و استثنایی باشد. هتل سان آیلند ریزورت مالدیو یکی از این هتل های خارق العاده است که اقامت میهمانان خود را به خاطره...

27 بهمن 1399

آموزش نقاشی روی سنگ با ایده های جذاب

نقاشی روی سنگ از خلاقانه ترین نوع هنر نقاشی است که هر بیننده ای را به وجد می آورد و هنرمندان را به ایده پردازی های وسیع دعوت می کند.

18 آذر 1399

روش چسباندن و کندن ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی به افزونه ای گفته می گردد که بر روی ناخن طبیعی چسبانده می گردد. استفاده از ناخن مصنوعی طول ناخن را زیاد نموده و به ناخن ظاهری شکیل و زیبا می بخشد.

15 آذر 1399

بزرگترین اشتباهاتی که هنگام خشک کردن مو با سشوار مرتکب می شوید

گاهی اوقات احساس می شود که خشک کردن مو با سشوار بسیار سخت است و طول می کشد. اگر بعد از همه کارها نتیجه بدی دریافت می کنید، ممکن است از خود بپرسید که چه اشتباهی کرده اید؟

21 آبان 1399

بازدید معاون فناوری ریاست جمهوری و رئیس شورای شهر از استارتاپ پینکت

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران به همراه هیاتی از استارتاپ پینکت به عنوان یکی از مهمترین استارتاپ های حوزه خرید آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای و میادین و میوه تره بار بازدید کردند.

4 آبان 1399

10 عکس پروفایل ولنتاین غمگین (ویژه عاشقان شکست خورده)

روز ولنتاین (Valentines Day)؛ یکی از احساسی ترین روزها برای ابراز عشق به کسانی است که دوستشان داریم و این روز پیر و جوان و کوچک و بزرگ نمی شناسد. اما افرادی هستند که در این روز حس خوبی نداشته و به هر علتی غمگین هستند؛ از این رو برای شما در این مطلب 10 عکس پروفایل...

1 آبان 1399

بیماری پسوریازیس چیست و کدام سلبریتی ها به این بیماری مبتلا هستند؟

دینو/ پسوریازیس یک بیماری پوستی است که با نام صدفک یا صدف پوستی نیز معرفی می شود. این بیماری در واقع با خارش و التهاب پوست آغاز می شود و در مواردی می تواند بسیار خطرناک باشد. این بیماری در مواردی، بسیار حاد رخ می دهد و در موارد دیگری شاهد بهبود آن در فرد...

6 مهر 1399

راهنمای درونی در وجود هر هنرمند حضوری قاطع دارد

به گزارش خبرنگاران، علی موذنی، داستان نویس، نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس ایرانی است که لیسانس ادبیات نمایشی خود را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفته و از جمله نویسندگانی است که کار نوشتن را به شکل حرفه ای دنبال می کند. وی در عرصه داستان کوتاه،...

1 مهر 1399

صورتی بدون چین و چروک با این حرکات یوگا!

برنا/ آیا تا به امروز در خصوص لاغری صورت با یوگا شنیده بودید؟ یوگای صورت روشی است سنتی و کهن برای زیبایی بیشتر جوانی و شادابی پوست، که در میان شرقی ها به عنوان ورزشی موثر بوده؛ همچنین یکی از دلایل زیبایی و جوانی آنها نیز انجام روزانه همین حرکات یوگا است.

10 شهریور 1399

چرا به موضوع قطع شبکه های برون مرزی ایرانی از ماهواره ها توجه جدی نمی شود؟ ، دستگاه دیپلماسی در حوزه دیپلماسی رسانه ای فعال شود

مدرس و کارشناس حوزه علوم ارتباطات درباره قطع برخی شبکه های برون مرزی گفت: این مساله به عدم آگاهی درباره اهمیت کار رسانه ای در میان برخی مسئولان برمی گردد؛ موضوعی که در روزهای اخیر به سبب انباشت بدهی ارزی به قطع دو شبکه الکوثر و سحر اردو نیز انجامیده است.

9 مرداد 1399
تعداد: (32)