96درصد روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش مشخص های مالی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: 96 درصد کل روستاهای این استان تحت پوشش مشخص های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته اند.

96درصد روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش مشخص های مالی

استانداری خراسان رضوی امروز به نقل از علی اکبر لبافی گزارش داد: هم اینک تعیین های مالی برای اجرای طرح های توسعه ای به 510 روستا در این استان ورود نموده اند. وی که در جمع شماری از تعیین های مالی این استان سخن می گفت اضافه نمود: ما به دنبال توسعه در شهرستان ها هستیم و به طور طبیعی انتظار تحقق و ثمریابی تمامی برنامه ها وجود دارد اما بر این باوریم که همگرایی ایجاد شده میان ارکان مختلف و ورود تعیین ها به این عرصه، می تواند تحولات خوبی را در خراسان رضوی رقم بزند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به تجربه اجرای طرح تعیین های مالی در کرمان گفت: در قلعه گنج این استان به واسطه اجرای طرحی مشابه، نرخ بیکاری از 36 به شش درصد کاهش یافت و بعد از سه سال 80 میلیارد ریال سرمایه از مردم جمع آوری شد.لبافی اضافه نمود: امروز شاهدیم که ارکان مختلفی در خراسان رضوی، پای کار آمده و کوشش دارند تا راستا گام های توسعه ای تعیین های مالی را هموار نمایند.وی افزود: هم اینک سامانه ای طراحی شده است تا مردم بتوانند اقدامات تعیین های اقتصاد مقاومتی را در خراسان رضوی رصد نمایند.

بر اساس مدل مثلث توسعه مالی که به ابتکار علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی شروع شده است تعیین های اقتصاد مقاومتی ارایه آموزش های حوزه کسب و کار، تسهیل امر سرمایه گذاری و توانمند سازی مردم در مناطق شهری و روستایی و توسعه مالی منطقه را عهده دار می شوند.

تعیین های اقتصاد مقاومتی همچنین وظیفه شناسایی ظرفیت های مناطق زیر پوشش و ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال زایی را بر عهده دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "96درصد روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش مشخص های مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "96درصد روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش مشخص های مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید