یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، رئال مادرید در پنجره جابجایی تابستانی پیش رو برای جذب جسی لینگارد از وستهام اقدام خواهد نمود.

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مقاله های تخصصی، جسی لینگارد، ملی پوش انگلیس در ماه ژانویه به صورت قرضی و تا انتها فصل از منچستریونایتد به جمع بازیکنان وستهام پیوست. اما چلسی لینگارد در همین مدت کوتاه حضور خود در پایتخت عملکرد فوق العاده ای داشته و در 9 بازی در لیگ برتر هشت گل زده و سه پاس گل ارسال نموده است. وستهام میخواهد در تابستان قرارداد لینگارد را دائمی کند، اما برای انجام این کار باید در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفته و پیروز به کسب سهمیه شوند.

جسی لینگارد می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما وستهام با نتایج درخشان هفته های اخیر در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفته و در میان این همه مدعی و نام های عظیم، از شانس خوبی برای راهیابی به مهم ترین تورنمنت اروپا برخوردار است. وستهام دیروز با ارائه نمایشی درخشان لسترسیتی رده سومی را مغلوب کرد.

حالا نشریه ESPN مدعی شد عملکرد درخشان جسی لینگارد مورد توجه رئال مادرید و زین الدین زیدان قرار گرفته و رئال مادرید میخواهد در تابستان با منچستریونایتد برای خرید این بازیکن وارد عمل گردد. زیدان امیدوار به تقویت ترکیب تیمش در خط حمله است و به جز نام هایی چون ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه، جسی لینگارد نیز در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است. البته پاری سن ژرمن و اینتر نیز دو تیم دیگری هستند که برای خرید این وینگر تند و تیز ابراز علاقه نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید