کمپین مهر صنعت چاپ با هدف یاری به معیشت کارگران

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، بابک عابدین، در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات اجرا شده، مطرح نمود: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با همکاری انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ، کاروان مهربانی صنعت چاپ، انجمن کارتن و ورق و اتحادیه لیتوگرافان با هدف یاری به کارگران و فعالان این حوزه، کمپین مهر صنعت چاپ و صنایع وابسته راه اندازی نموده است.

کمپین مهر صنعت چاپ با هدف یاری به معیشت کارگران

وی اضافه کرد: در این کمپین جمعی از خیران صنعت چاپ یاری می نمایند تا کارگران و نیروی کاری که در دوره بحران کرونا، قرنطینه و بیکاری تعدیل نیرو شده و بیکار شده اند و ممکن است در مضیقه باشند در آستانه ماه مبارک رمضان از حمایت های مالی برخوردار شوند.

عابدین با بیان اینکه در این زمینه یکسری بسته حمایتی برای تهیه مواد غذایی و مواد مورد احتیاج خانواده های کارگران چاپ در نظر گرفته شده است، شرح داد: در این کمپین با یکی از فروشگاه های زنجیره ای قراردادی بسته شده است تا یک بسته حمایتی غذایی به اعضا داده گردد.

وی تاکید نمود: قرار است کارفرماهایی که کارگران خود را به ناچار در این بحران تعلیق نموده یا عدم احتیاج زده اند، به ما معرفی نمایند یا کارگران با تاییدیه واحد شغلی سابق به ما مراجعه نموده و کارت اعتباری خرید از این فروشگاه ها را دریافت نمایند.

عابدین با بیان اینکه در مرحله نخست 700 بسته در نظر گرفته شده است، درباره اهداف این کمپین گفت: کوشش داریم طبق مسئولیت اجتماعی که داریم باری از دوش صنعت چاپ برداریم و یک اقدام انسان محبت آمیز در شرایط بحرانی مبارزه با ویروس کرونا انجام دهیم و علاوه بر یاری به تامین معیشتی کارگران فعالیت های دیگری را نیز در دست کار داریم.

عابدین یادآور شد: همچنین شرایطی پیش بینی شده است که ماسک و محصولات ضدعفونی به قیمت کارخانه برای مصرف چاپخانه ها تهیه گردد و در این زمینه با دو مجموعه تولیدنماینده قرارداد بسته ایم تا همکاران صنف بتوانند از این کالاها با قیمت مناسب تهیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کمپین مهر صنعت چاپ با هدف یاری به معیشت کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین مهر صنعت چاپ با هدف یاری به معیشت کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید