فال ابجد امروز ، 30 آذر ماه

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، خبرنگاران : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در خبرنگاران مطالعه کنید.

فال ابجد امروز ، 30 آذر ماه

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : خطری امروز سلامت وجود نازنین شما یا یکی از اطرافیان را تهدید می نماید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همواره مواظب اطرافیان باشید و روز را به گونه ای به سرانجام برسانید تا مویی از سر اهل منزل و دوستان شما کم نگردد. انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که محتمل است امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات اقتصادی تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همواره مواظب خرید های تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به سرانجام برسانید. به این فکر افتاده اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. همسر یا عشق زندگی تان امروز را به یکی از عاشقانه ترین روزهای زندگی شما تبدیل می نماید. جوابگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس و ناکسی در میان می گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه ها باز نکنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از این کار آشنایی کاملی ندارید و بهتر است قبل از یادگیری مهارت های لازم، بی گدار به آب نزنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : اجازه ندهید کمرتان زیر بار مسائل خم گردد و با انجام کارهای موردعلاقه تان، آرامش لازم برای مواجهه با مسائل را بدست آورید. از منبعی که فکرش را نمی کردید، سود چشمگیری بدست می آورید و مسائل اقتصادی تان سرانجام پیدا می نماید. دامنه رابطه های خود با افراد سرشناس و مهم را توسعه دهید. همسر یا عشق زندگی تان امروز نیازمند مهر و محبت شما است. قصد دارید یکی از دوستان تان را شگفت زده کنید و با تقدیم هدیه ای به ایشان ثابت نمایید که همواره به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به میزان کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند. برنامه ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده اید و می خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی گردد و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی سرگرمی می کنید. احساس می کنید که همسر یا عشق زندگی تان به شما کم محلی می نماید و توجه سابق را ندارد، امروز متوجه می شوید که این احساس کاملا بی پایه و اساس است و عشق زندگی تان چیزی را از شما دریغ نمی نماید.

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : امروز بیمار می شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. مدتی است که دستی به سروروی منزل یا محل کار خود نکشیده اید و اطراف تان حسابی شلوغ و نامنظم است. از قلم نیاندازید که هرج و مرج و شلوغی در زندگی، جلوی پیشرفت و موفقیت را خواهد گرفت و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و دستی به سروروی منزل یا محل کار خود بکشید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی های خود را با همسر یا عشق زندگی تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ شکیبا قابل اطمینانی برای غم و غصه های شما است. از شایعه پراکنی و گفتن حرف های کذب پرهیز کنید. در غیراین صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. قدر زحمت های همسر یا عشق زندگی تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می برید.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر : نگرانی سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به سرانجام می رسانید و خطری وجود نازنین تان را تهدید نخواهد نمود. مدتی است پولی به کسی قرض داده اید، امروز این قرض ادا می گردد و به لحاظ اقتصادی شرایط بهتری را تجربه می کنید. مدتی است که وقتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند، ادامه این شرایط چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل در پی نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. روز را بدون ناراحتی و دلخوری با همسر یا عشق زندگی تان به سرانجام برسانید. ایده های بکری به فکر تان خطور خواهد نمود. امروز متوجه می شوید که همسر یا عشق زندگی تان دروغ بزرگی به شما گفته است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق زندگی تان نباشد.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر : اهمیتی به سلامتی خود نمی دهید و به رغم اینکه در بستر بیماری افتاده اید، نمی خواهید سری به پزشک خانوادگی تان بزنید و فکری به حال درمان خود بردارید. این شرایط به غیر از ناخوشی بیشتر، چیزی برای شما در پی نخواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و به فکر درمان باشید. یکی از نزدیکان نیازمند یاری اقتصادی شما است، اما احتمال دارد که با یاری به ایشان گرفتاری های اقتصادی تان افزایش پیدا کند. به مسئله ای بر می خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی گذارند. اهل گله و شکایت و اشکال تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب خوردی با همسر یا عشق زندگی تان بهره می گیرید، ادامه این شرایط رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله و شکایت های بی جا، از محبت و صفا با عشق زندگی تان صحبت کنید. خبر بدی به دست شما می رسد؛ از هم ا کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار، روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس انداز باشید.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : مسئله ای در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این شرایط زمینه ناراحتی تان را فراهم نموده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همواره مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه ای به سرانجام برسانید که کسی از شما دلخور نگردد. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم داشت همسر یا عشق زندگی تان باشید. روز شلوغی را شروع نموده اید اما کارها راحت تر از چیزی که انتظار دارید به سرانجام می رسد و فرصتی برای استراحت و سرگرمی پیدا می کنید. روحیه ای خلاق و مبتکر دارید اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور نموده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می کنید تا پس از مدت ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. رابطه ای که با همسر یا عشق زندگی تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : انسان آرامی هستید و همواره از حاشیه ها دوری می گیرید، این رویکرد امروز به یاری شما می آید و به رغم اینکه مسائل زیادی در اطراف تان وجود دارد، آرامش تان را حفظ خواهید کرد. برای افزایش عایدی به فکر سرمایه گذاری های بلندمدت باشید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. با اتفاق فرخنده ای در محل کار روبه رو می شوید، این اتفاق را به فال نیک بگیرید و اطرافیان را در شادی های خود سهیم کنید. احتمال زیادی وجود دارد که ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید. اگر امروز مواظب حرف های تان نباشید، مشاجره ای میان شما و همسر یا عشق زندگی تان ایجاد خواهد شد.

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر : دور خوراکی های ناسالم را خط بکشید و با رژیم غذایی سالم و مفید، سلامت خود را تضمین نمایید. ایده خلاقانه ای که در سر دارید را اجرا کنید و عایدی تان را افزایش دهید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می کشد و امروز چشم تان به محبوبی می افتد و عاشق می شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل تان خاکستر می گردد. روز مهمی را شروع نموده اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات نوی به دست می آورید و فرصتی پیدا می کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. انسان مهربانی هستید و همواره به یاری به دیگران فکر می کنید، اما در این کار زیاده روی می کنید و گاهی اواقات به رغم اینکه اطرافیان نیازی به یاری شما ندارند به اصرار می خواهید به آنها یاری کنید. این شرایط باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای یاری، قصد دخالت در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر : کمی به خودتان استراحت بدهید و با انجام سرگرمی های موردعلاقه به آرامش برسید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه برانگیز برای افزایش عایدی با شما درمیان می گذارد به نفع شماست که گوش تان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست آورده اید را به راحتی از دست ندهید. به لحاظ کاری روز خوبی انتظار شما را می کشد و به موفقیت دست پیدا می کنید. این موفقیت را در کنار اعضای خانواده جشن بگیرید و لحظه های شادی را تجربه کنید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و در پی کار نوی می گشت، امروز برترین فرصت است تا سراغ کار نوی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت مناسبی برای شغل و حرفه ای تازه و نو پیدا خواهید کرد. امروز همسر یا عشق زندگی تان شما را حسابی غافلگیر می نماید.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر : انسان منفی بافی هستید و زندگی را همواره با عینک بدبینی دیدن می کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می نماید، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر تبدیل خواهد شد. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه انگیزی را برای افزایش عایدی مطرح می نماید، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب های بانکی تان می نماید. توقع های بی جایی از عشق زندگی تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری های بیشتر برای همسر یا عشق زندگی تان در پی ندارد. با پیشنهادی منفعت آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را آنالیز نمایید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : نگرانی های بی موردی که برای سلامتی تان دارید را کنار بگذارید. برای حل مسائل از دوستان و آشنایان یاری بگیرید. برای حل مسائل اقتصادی از اطرافیان یاری بگیرید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همواره به شما توجه می نمایند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همواره به فکرشان هستید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. مسئله ای در انجام کارهای روزانه پیش نمی آید و امروز فرصتی پیدا می کنید تا به سرگرمیات موردعلاقه تان برسید. همسر یا عشق زندگی تان هر کاری که از دستش بر می آید را برای رضایت شما انجام می دهد اما آن گونه که بایدوشاید قدردان زحمت های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت های ایشان را می دانید.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : مهمانی بزرگی ترتیب داده اید و دوستان و آشنایان را دعوت نموده اید، تا جایی که می توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره انگیزی را در فکر مهمان ها ماندگار نمایید. به این فکر افتاده اید که شرایط زندگی تان را بهبود بخشید و موفقیت های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ ترها را درباره برنامه های خود جویا شوید. امروز به خودتان قول داده اید که فرصتی را به سرگرمی و استراحت اختصاص دهید اما کار واجبی برای شما پیش می آید و مجبور می شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث گردد تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همواره به فکرشان هستید.

منبع: رکنا

به "فال ابجد امروز ، 30 آذر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز ، 30 آذر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید