رئیس سازمان انرژی اتمی: راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در دستورکار داریم

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید نمود: ما راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در راستای برطرف موانع و تله هایی که بیگانگان به بهانه هسته ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد نموده اند، در دستورکار داریم.

رئیس سازمان انرژی اتمی: راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در دستورکار داریم

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی به نقل از سازمان انرژی اتمی، محمد اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سازمان انرژی اتمی، فعالیت خود را به اسم معاون رئیس جمهور و رئیس نو سازمان انرژی اتمی ایران شروع کرد و مورد استقبال علی اکبر صالحی رئیس پیشین این سازمان نهاده شد.

رئیس نو سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از کوشش های علی اکبر صالحی، وی را شخصیتی علمی و فرهیخته و جزو سرمایه های ملی خواند و گفت: سازمان انرژی اتمی ایران که از بخش های بسیار استراتژیک کشور است، تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد.

وی با بیان اینکه مردم ما برای اینکه قله های رفیع پیشرفت را تسخیر نمایند، نیازمند فعالیت بیش از پیش سازمان های موثر و تاثیرگذار همانند سازمان انرژی اتمی به اسم محرک توسعه فناوری هستند، گفت: ما راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در راستای برطرف موانع و تله هایی که بیگانگان به بهانه هسته ای بر سر راه پیشرفت کشورمان ایجاد نموده اند، در دستورکار داریم.

اسلامی ادامه داد: مطمئن هستم به کمک خداوند متعال و کوشش بی وقفه نیروهای دانشمند و ارزشمند به ویژه جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند، پیروز می شویم.

بعلاوه در این ملاقات، صالحی با تقدیر از رییس جمهور به علت انتخاب شخصیتی فرهیخته برای سازمان انرژی اتمی توضیح داد: اکنون خیال خانواده سازمان انرژی اتمی ایران مطمئن شد که مدیریت این دستگاه در دست فردی دلسوز، صاحب اخلاق و تدین و صاحب علم و تجربه است.

وی با اشاره به پروژه های در شرف اتمام سازمان انرژی اتمی از جمله ساخت بیمارستان یون درمانی ابراز امیدواری کرد که این پروژه ها در یکسال آینده به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس سازمان انرژی اتمی: راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در دستورکار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان انرژی اتمی: راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی را در دستورکار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید