مدال تیم هندبال دختران ایران قطعی شد، در انتظار کسب سهمیه جهانی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، تیم هندبال دختران ایران در آخرین ملاقات خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ظهر امروز یکشنبه برابر ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست داد تا مدال خود در این دوره از بازیها را قطعی کند.

مدال تیم هندبال دختران ایران قطعی شد، در انتظار کسب سهمیه جهانی

ملی پوشان دختر کشورمان برای معین جایگاه خود روی سکو و کسب سهمیه حضور در جام دنیای باید منتظر ملاقاتهای روز دوشنبه باشند.

تیم ایران در این بازی ها سه پیروزی کسب کرد و در یک ملاقات هم شکست را پذیرفت و برای معین شدن سرنوشتش باید منتظر ملاقاتهای روز دوشنبه باشد. تیم های هند و قزاقستان هم با یک شکست تقریبا شرایط مشابهی با ایران دارند و باید منتظر ملاقاتهای فردا باشند.

سیده لیلا حسینی، هدیه ویسی، معصومه قنبری، هانیه کریمی، غزل عادلی، مرضیه قاراخانی، مبینا حسن نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده بودی، مائده شهبازی، سارا موسی زاده، هستی دوخایی، الناز یارمحمدی توسکی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ و شهرزاد نصوحی 16 بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران را تشکیل می دهند.

غلامعلی اکبرآبادی، مهسا معتمدی، زهرا احمدی نیا، آزاده گیلانی و ندا اسدی نیز به عنوان کادر تیم ملی هندبال جوانان ایران در این رقابت ها حضور دارند.

برنامه مسابقات در روز پایانی، دوشنبه، 23 اسفند ماه:

* هند - تایلند - ساعت 12:30

* ازبکستان - قزاقستان، ساعت 14:30

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا از 16 تا 23 اسفندماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و دو تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در رقابت های هندبال قهرمانی دنیا 2022 به میزبانی اسلوونی را کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدال تیم هندبال دختران ایران قطعی شد، در انتظار کسب سهمیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال تیم هندبال دختران ایران قطعی شد، در انتظار کسب سهمیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید