خبری تکراری؛ پنجره پرسپولیس بسته شد!

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس به علت بدهی به علیرضا بیرانوند نمی تواند قرارداد بازیکن نو خود را ثبت کند.

خبری تکراری؛ پنجره پرسپولیس بسته شد!

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، در فاصله شش روز مانده به انتها مهلت جابجایی اکنون پنجره جابجایی پرسپولیس بسته شده تا این خبر از این حیث نگرانی بزرگی برای طرفداران و خصوصا کادرفنی پرسپولیس باشد که در پی تقویت تیم برای ادامه فصل بودند. از جهت دیگر نیز این خبر تکراری از لحاظ این موضوع که با شکایت علیرضا بیرانوند پنجره سرخپوشان بسته شده جالب و عجیب است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش اسبق پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم به مقصد لیگ بلژیک مطالباتی از این باشگاه داشت، به واسطه عدم دریافت و پاسخگویی این باشگاه در نهایت شکایت خود را به کمیته انضباطی ارائه کرد که این حکم در کمیته استیناف نیز مورد تایید قرار گرفته است. بیرانوند که پیش از انتها فصل نوزدهم و به علت نوع قراردادی که محمدحسن انصاریفرد منعقد کرد مجبور به جدایی از این تیم شد، در ادامه با توجه به متمم قراردادش، درخواست دریافت مطالبات خود را داشت. اتفاقی که نه در دوره رسول پناه و نه در دوره سمیعی و صدری به آن توجهی نشد تا اینبار در مهلت جابجاییی منجر به بسته شدن پنجره جابجاییی سرخپوشان به علت به جریان افتادن حکم گردد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس که بارها نسبت به این موضوع درخواست و اعتراض خود را اعلام نموده بود، در نهایت این پرونده را در کمیته انضباطی و استیناف دنبال نموده و توانسته حکم 2 و نیم میلیاردی خود را دریافت کند و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت این عدد به دروازه بان حال حاضر بوآویشتای پرتغال است.

بسته شدن پنجره جابجاییی که به خبری تکراری برای پرسپولیس تبدیل شده بود، البته طی فصول اخیر با نوعی مدیریت از سوی این باشگاه همراه شده بود تا سرخپوشان تا پیش از اجرایی شدن بتوانند بازیکنان مدنظر خود را جذب نمایند. اما اکنون دقیقا در مهلت جابجایی و در فاصله شش روز مانده به انتها پنجره زمستانی ایران و در شرایطی که یحیی گل محمدی و این باشگاه همچنان در پی مذاکره و تامین منابع برای بازیکنان مدنظر خود بودند، این اتفاق می تواند شرایط را کاملا برای آنها سخت کند تا حدی که شاید پیروز به حضور در این بازار در فرصت به جامانده نشوند.

وکیل علیرضا بیرانوند در شرحی که درباره این حکم و شکایت موکل خود از باشگاه پرسپولیس داشته، اینطور شرح داده است: باشگاه پرسپولیس طبق حکم قطعی کمیته استیناف که حدود پنج ماه قبل صادر شد، باید مطالبات حدود 2/5 میلیاردی بیرانوند را پرداخت کند و به همین علت نمی تواند در فصل جابجایی زمستانی، قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند. البته در پنجره قبلی جابجایی هم این باشگاه به علت بدهی به بیرانوند نمی توانست فعالیت کند اما وی به علت علاقه اش به این تیم در آن موقع اجازه نداد پنجره پرسپولیس بسته گردد.

ما اکنون هم نمی خواهیم پنجره پرسپولیس بسته باشد اما باشگاه به هرحال باید این بدهی را پرداخت کند. باید دید واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس به این حکم چه خواهد بود و آیا آنها قادر به مذاکره با دروازه بان اسبق خود برای پرداخت مطالبات طی فرصت کوتاه به جامانده خواهند شد تا بتوانند در جابجایی زمستانی شرکت نمایند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خبری تکراری؛ پنجره پرسپولیس بسته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری تکراری؛ پنجره پرسپولیس بسته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید