هاکی در مدارس مغفول مانده است، زمین بین المللی نداریم

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، علیرضا بهرام قدیمی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه انتخابات مجمع هیئت هاکی استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به مسائل رشته هاکی به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته های توپی، اعلام کرد: متأسفانه هاکی با قدمت بیش از پنج دهه بعد از انقلاب توسعه نیافته است.

هاکی در مدارس مغفول مانده است، زمین بین المللی نداریم

وی با بیان اینکه زمین چمن استاندارد بین المللی در کشور برای مسابقات هاکی وجود ندارد، اضافه نمود: زمین های هاکی در سالیان گذشته در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داشت لیکن امید است با همکاری شهرداری ها زمین های بیشتری به ویژه در بخش هاکی روی چمن در اختیار فدراسیون هاکی گذاشته گردد.

رئیس فدراسیون هاکی با بیان اینکه در راستای توسعه این ورزش اقداماتی اجرا شده که از جمله آن عقد تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش است، اعلام کرد: موضوع این تفاهم نامه توسعه رشته ورزشی هاکی در مدارس و شناسایی مستعدها در این رشته ورزشی است.

بهرام قدیمی با اشاره به اینکه اولین دوره رقابت های المپیاد دانش آموزی در سال 99 برگزار خواهد شد، گفت: امید است این گام نخست برای استعدادیابی در زمینه هاکی باشد از سوی دیگر خوشبختانه پیروزیت هایی رقم خورده که نشان می دهد که می توانیم در زمینه اشاعه این رشته ورزشی پیروز عمل کنیم برای مثال پس از 10 سال تیم بانوان ایران اسلامی به رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام شد و همچنین کسب مقام قهرمانی در رقابت های جهانی بلژیک و نیز پیروزیت در المپیک جوانان 2022 سنگال در فدراسیون هدف گذاری شده است.

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، وحیدرضا میرابی با 11 رأی از 13 رأی اعضای هیئت به عنوان رئیس هیئت هاکی استان سمنان انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هاکی در مدارس مغفول مانده است، زمین بین المللی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاکی در مدارس مغفول مانده است، زمین بین المللی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید