کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، از اول تا چهارم شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می نماید.

کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مقاله های تخصصی، انجمن فیزیک ایران کنفرانس سالانه فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی را در 1 تا 4 شهریور سال جاری برگزار می نماید.

هدف از برگزاری این کنفرانس، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاورد های پژوهشی فیزیک دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز جهان در زمینه های مختلف علم فیزیک عنوان شده است.

سخنرانی های عمومی این کنفرانس در موضوعات فیزیک ذرات بنیادی و میدان ها، فیزیک هسته ای، فیزیک اتمی و مولکولی، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک کلاسیک و دینامیک شاره ها، فیزیک گازها، پلاسما ها وتخلیه های الکتریکی، ماده چگال، فیزیک میان رشته ای و حوزه هایی از علم و فناوری که با آن مرتبط است، خواهد بود.

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس تا 15 اردیبهشت مهلت دارند. ارسال مقالات به وسیله سامانه انجمن فیزیک ایران امکان پذیر است. ثبت نام برای حضور در این کنفرانس نیز به وسیله آدرس https://www.psi.ir/farsi.asp?page=physics1400 انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید