کادر درمانی فرانسه از نخست وزیر و وزیر سابق بهداشت شکایت کرد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، صدها پزشک و پرستار فرانسوی علیه نخست وزیر و وزیر سابق بهداشت این کشور به جرم دروغ دولتی نزد دادگستری فرانسه شکایت کردند.

کادر درمانی فرانسه از نخست وزیر و وزیر سابق بهداشت شکایت کرد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، جمعی از کادر درمان فرانسه که خود را C19 نامگذاری کردند با حضور بیش از 600 پزشک از آنیس بوزین، وزیر سابق بهداشت و ادوار فیلیپ، نخست وزیر این کشور شکایت کردند. آن ها این دو تن را به بیان دروغ دولتی در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا در کشور فرانسه متهم کردند.

این گروه از کادر درمان فرانسه این دو مقام کشورشان را به عدم اتخاذ اقدامات لازم برای کاهش فرایند ورود ویروس کرونا به کشور در حالی که از خطر آن کاملا آگاه بودند، متهم کردند.

در حال حاضر این شکایت در کمیسیون برنامه در حال آنالیز است و این کمیسیون می تواند تصمیم بگیرد که آن را رد کند یا به کمیسیون تحقیق ارجاع دهد. کمیسیون تحقیق همانند یک دادرس می تواند تصمیم بگیرد که تحقیقات کیفری درباره این پفراینده را آغاز کند.

پولینزی فرانسه، یکی از قلمروهای فرادریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام، از امروز (شنبه) به مدت دست کم 15 روز اقدامات منع رفت و آمد جمعیت را اجرایی خواهد نمود تا در برابر شیوع ویروس کرونا مبارزه کند.

دومینیک سورن، نماینده دولت فرانسه در پولینزی در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهوری این منطقه ادوار فریچ، اظهار کرد که در هفته گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه به 15 تن رسیده است ولی خوشبختانه هیچ یک از بیماران فوت نکرده اند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "کادر درمانی فرانسه از نخست وزیر و وزیر سابق بهداشت شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمانی فرانسه از نخست وزیر و وزیر سابق بهداشت شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید