پلیس آلبانی پس از درگیری با معترضان، 37 نفر را بازداشت کرد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، درپی درگیری میان معترضان به تخریب ساختمان تئاتر ملی آلبانی و نیروهای پلیس، 37 نفر بازداشت و یک افسر پلیس زخمی شد.

پلیس آلبانی پس از درگیری با معترضان، 37 نفر را بازداشت کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مقاله های تخصصی، پس از درگیر شدن نیروهای پلیس آلبانی با معترضانی که قصد ممانعت از تخریب ساختمان تئاتر ملی پایتخت را داشتند، 37 نفر مورد بازداشت قرار گرفتند.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه ای بی سی نیوز، روز یکشنبه کارگران آلبانیایی برای تخریب این ساختمان که در دوران اشغال این کشور توسط ایتالیا ساخته شده است، مشغول به کار شده بودند که با واکنش متعرضان روبرو شدند.

درپی مداخله نیروهای پلیس برای متفرق کردن این تجمع، معترضان ضمن سر دادن شعارهای ضد دولتی، با آن ها درگیر شده و یک مأمور پلیس دچار جراحت شد.

به گفته پلیس، این مأمور در اثر پرتاب سنگ از سوی معترضان زخمی شده است. در نهایت 37 نفر از معترضان توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

گفته می شود درگیری میان نیروهای پلیس و صدها متعرض که علی رغم منع تجمعات به خاطر شیوع ویروس کرونا در میدان مرکزی شهر تجمع یافته بودند، تا نزدیکی ظهر ادامه داشته است.

دولت آلبانی می گوید قصد دارد پس از تخریب این بنا، سالن تئاتری بزرگ تر در آن محل احداث کند اما مخالفان معتقدند این ساختمان جزو میراث ملی این کشور محسوب می شود.

کننده آلبانی در اتحادیه اروپا ضمن ابراز نگرانی درخصوص حوادث روز یکشنبه از طرفین درخواست کرد از تشدید این شرایط خودداری کنند.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پلیس آلبانی پس از درگیری با معترضان، 37 نفر را بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آلبانی پس از درگیری با معترضان، 37 نفر را بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید