پخش جدیدترین مستند دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، مستند بلند زندگی روی سیاره ما - A life on our planet جدیدترین اثری که به وسیله سیلوربک فیلمز در سال 2020 ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، 25 آذر، ساعت 22:10 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

پخش جدیدترین مستند دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این اثر که پیروز به کسب سه جایزه از مراسم امی (Emmy) در سال 2021 شده و از سایت تخصصی IMDB امتیاز 9 از 10 را کسب نموده، ضمن معرفی تنوع زیستی و حیات جانوری سیاره زمین، فرایند نابودی و تخریب محیط زیست به وسیله فعالیت های انسانی در چند دهه اخیر را با مخاطب به اشتراک می گذارد. داستان این فیلم درباره مردی است که بیش از هر کس دیگری دنیای طبیعی را تجربه نموده است. این مستند منحصر بفرد اظهارات اوست.

مستند زندگی روی سیاره ما، فیلمی مستند و بیوگرافی، محصول کشور انگلستان است. بازیگر این فیلم دیوید اتنبرو (Sir David Attenborough) است و به ایفای نقش می پردازد و کارگردان آن آلستر فوردگل می باشد که آثاری مستند همانند سیاره زمین، سیاره یخ زده و سیاره آبی را در کارنامه خود دارد.

مستند 80 دقیقه ای زندگی روی سیاره ما که با صدای جاودانه استاد نصرالله مدقالچی دوبله شده است، پنجشنبه 25 آذر ساعت 22:10 پخش و روز بعد ساعت 8 از شبکه چهار سیما بازپخش می گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پخش جدیدترین مستند دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش جدیدترین مستند دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید