ویژه برنامه کتاب من و مادرم در خرم آباد اجرا شد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در لرستان، همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خرم آباد، همگام با سایر مراکز کانون، برنامه های متنوعی را با هدف ترویج کتابخوانی ارائه داد.

ویژه برنامه کتاب من و مادرم در خرم آباد اجرا شد

گلشن حسنوند مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک خرم آباد گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، ویژه برنامه ی کتاب من و مادرم با مشارکت مرکز یک سیار شهری و دفتر تسهیل گری منطقه دره گرم خرم آباد برگزار شده است.

حسنوند اضافه نمود: در این برنامه اعضا به همراه والدین در مرکز حضور داشتند و طی یک فعالیت سه گانه فرهنگی، هنری، ادبی در قالب فعالیت کتاب سازی، کتاب های خود را تهیه کردند.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک خرم آباد در خصوص نحوه اجرای طرح اضافه نمود: کتاب هایی متناسب با گروه های سنی بچه ها و نوجوانان مرکز در اختیار آنها قرار داده شد و در این برنامه اعضا ابتدا مشاوره ها و توضیحات مربیان را دریافت کردند.

حسوند گفت: عضوی از خانواده، (مادر، پدر، برادر، خواهر) بچه ها را همراهی کرده و برداشت خود را از کتاب نوشته و در کنار آن مصورسازی صورت می گیرد و اعضای مرکز آن را نقاشی می کنند و طرحی را به عنوان طرح جلد برای کتاب در نظر می گیرند و در نهایت کتابی که خود، آماده سازی آن را انجام داده اند تحویل می دهند.

در ادامه این برنامه، بازی های گروهی از طریق مربی سیار شهری در محوطه مرکز برگزار گشت و اعضا از نمایشگاه تازه های کتاب بازدید ودر برنامه قصه گویی و شعر خوانی که از طریق مربیان فرهنگی مرکز شماره یک برگزار گشت، شرکت کردند.

گفتنی است در سرانجام این برنامه یک جلد کتاب از سوی مرکز به کلیه اعضای شرکت کننده اهدا و از آنان تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ویژه برنامه کتاب من و مادرم در خرم آباد اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه کتاب من و مادرم در خرم آباد اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید