نجمه سازنجیان در جمع هشت سابریست برتر آسیا نهاده شد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، در سرانجام بخش انفرادی سابر بانوان نجمه سازنجیان در جمع هشت شمشیرباز برتر آسیا نهاده شد.

نجمه سازنجیان در جمع هشت سابریست برتر آسیا نهاده شد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز(یکشنبه) در تایلند شروع شد و چهار نماینده ایران (کیاناباقرزاده،فائزه رفیعی، نجمه ساز نجیان،پریماه برزگر) در بخش سابر انفرادی بانوان به مصاف حریفان رفتند.

کیانا باقرزاده در دور گروهی با کسب 2 پیروزی و سه شکست راهی مرحله بعد شد. باقرزاده در مبارزه بعدی خود در جدول 64 نفره برابر حریف هندی خود 15 بر 8 پیروز شد اما در جدول 32 نفره مقابل فوکشیما از ژاپن 15 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

فائزه رفیعی در دور مقدماتی با سه پیروزی و دو باخت به جدول 64 نفره صعود کرد.

رفیعی در گام بعدی برابر حریف اندونزیایی خود 15 بر 9 پیروز شد و به جدول 32 نفره راه یافت اما در این مرحله با نتیجه 15 بر 5 مقابل شمشیرباز چینی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

پریماه برزگر دیگر سابریست کشورمان در دور مقدماتی 5 پیروزی و یک شکست کسب کرد. برزگر در دور بعد(جدول 64 نفره) با استراحت روبرو شد و در جدول 32 نفره در رقابتی نزدیک با نجمه سازنجیان با نتیجه 15 بر 12 بازی را واگذار کرد و به کار خود سرانجام داد.

اما نجمه سازنجیان آخرین نماینده ایران با کسب سه پیروزی و دو باخت در مرحله گروهی پیروز شد به جدول 64 نفره راه پیداکند. سازنچیان در گام بعدی شمشیربازی از ویتنام را 15 بر 5 شکست داد و به جدول 32 نفره صعود کرد و در این مرحله مقابل پریماه برزگر 15 بر 12 پیروز شد و به دور بعد راه یافت. نماینده کشورمان در جدول 16 نفره حریف هنگ کنگی را مغلوب کرد و به جمع 8 شمشیرباز برتر صعود کرد اما در این مرحله 15بر 7 نتیجه را مقابل ورزشکار کره ای واگذار کرد و از مسابقات کنار رفت.

در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا تیم های ملی اپه اقایان و فلوره بانوان رقابت خود را شروع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجمه سازنجیان در جمع هشت سابریست برتر آسیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجمه سازنجیان در جمع هشت سابریست برتر آسیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید