مهدی پور: قطعاً با ترکیب کامل به مسابقات جهانی جوانان اعزام نخواهیم شد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: قطعاً با ترکیب کامل در مسابقات جهانی جوانان حضور نخواهیم داشت و فکر می کنم در 6 وزن به این مسابقات اعزام شویم.

مهدی پور: قطعاً با ترکیب کامل به مسابقات جهانی جوانان اعزام نخواهیم شد

رضا مهدی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مقاله های تخصصی، در مورد برگزاری سومین مرحله اردوی تیم جوانان بوکس در جزیره کیش گفت: سومین مرحله اردوی تیم با حضور 13 بوکسور از 5 روز پیش در جزیره کیش شروع شد و این مرحله از اردو به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت. پس از انتها این اردو نیز استراحت یک هفته ای خواهیم داشت و به احتمال زیاد از 15 بهمن ماه مرحله چهارم اردو را در استان خوزستان برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم بوکس جوانان در مورد امکانات اردویی تیم جوانان تاکید نمود: یک زمانی اردوهای تیم های ملی در کانکس برگزار می شد و بیشتر بوکسورها بعد از مدتی دچار مسائل پوستی می شدند، اما خدا را شکر شرایط در سه مرحله گذشته اردو در کردستان، قم و به خصوص جزیره کیش بسیار خوب است و بهترین امکانات برای بچه ها فراهم شده است. اگر این شرایط به همت رئیس فدراسیون، نایب رئیس، دبیر و مدیر تیم جوانان ادامه داشته باشد، قطعاً باید در مسابقات دنیای لهستان نتیجه خوبی کسب کنیم و من نیز به این بچه ها امیدوار هستم.

وی در مورد برگزاری مسابقات درون اردویی گفت: بهترین راه برای شناخت بچه ها برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بود، اما شرایط کرونا به ما این اجازه را نمی داد. بر همین اساس در ابتدا بوکسورهایی که سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را داشتند و در مسابقات قهرمانی کشور پیروز به کسب مدال شده بودند، دعوت کردیم و در ادامه به وسیله فدراسیون به استان ها نامه زدیم که هر استان 2 بوکسور را معرفی کند. البته بعضی هیئت ها مدعی بودند که بوکسورهایی دیگری نیز دارند که به این نفرات نیز شانس حضور در اردو را دادیم و از همه نفرات تست گرفتیم. در حال حاضر دیگر در مراحل آخر انتخابی ها قرار داریم و تمرکز خود را روی آماده سازی بچه ها گذاشتیم.

مهدی پور در مورد اینکه چه زمانی ترکیب تیم جوانان تعیین خواهد شد، توضیح داد: تیم جوانان سوریه قرار است 2 اسفندماه وارد ایران گردد و ما علاوه بر تمرینات مشترک با آنها، دو ملاقات محبت آمیز نیز با این تیم انجام خواهیم داد. پس از انتها ملاقاتهای محبت آمیز با سوریه، ترکیب تیم و اینکه در چه اوزانی در به مسابقات اعزام خواهیم شد را تعیین خواهیم کرد. قطعاً با ترکیب کامل در مسابقات دنیای جوانان حضور نخواهیم داشت و فکر می کنم در 6 وزن به این مسابقات اعزام شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مقاله های تخصصی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ مقاله های تخصصی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی پور: قطعاً با ترکیب کامل به مسابقات جهانی جوانان اعزام نخواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: قطعاً با ترکیب کامل به مسابقات جهانی جوانان اعزام نخواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید