لیگ جهانی والیبال نشسته در ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، لیگ جهانی والیبال نشسته از جمله رویدادهای مورد تاکید ایران بود به طوری که در راستای پیگیری های اجرا شده اولین دوره این رقابت ها سه سال پیش (اردیبهشت ماه 97) به میزبانی کشورمان برگزار گردید.

لیگ جهانی والیبال نشسته در ایران برگزار می گردد

بعد از برگزاری آن دوره مسابقات که با قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران همراه بود، امتیاز برگزاری دومین دوره مسابقات هم طبق پیشنهادات مطرح شده از مسئولان والیبال نشسته کشورمان به ایران داده شد.

بر این اساس برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال در سال 2020 و به میزبانی ایران به تصویب رسید اما شیوع و توسعه کرونا منجر به لغو مسابقات و موکول شدن آن به سال 2021 شد اما ادامه پاندمی کرونا در امسال هم مانع از برگزاری رقابت ها و تعویق دوباره زمان بازی ها به سال 2022 شد.

بر این اساس این دوره مسابقات اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

به گفته هادی رضایی مسئول انجمن والیبال نشسته کشورمان، ایران کماکان میزبان این دوره از مسابقات خواهد بود.

وی در مصاحبه با وبلاگ مقاله های تخصصی گفت: از آنجا که پیش از این ایران متقاضی میزبانی دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته بود، کماکان اولویت برگزاری این دوره رقابت ها با ایران است و تغییری در محل برگزاری اعمال نخواهد شد مگر اینکه خودمان انصراف دهیم.

رضایی تاکید نمود که دو هفته آینده در جریان مجمع دنیای انجمن والیبال نشسته که به صورت وبینار برگزار می گردد، در خصوص دومین دوره لیگ دنیای و چگونگی آن تصمیم گیری خواهد شد به خصوص که قرار است پیش از این دوره لیگ، سه رویداد دیگر هم برگزار گردد.

بنا به اعلام هادی رضایی، مسابقات باشگاه های آسیا (آبان ماه 1400 - کره جنوبی)، مسابقات باشگاه های دنیا (آذرماه 1400 - مصر) و مسابقات قهرمانی دنیا (اسفندماه 1400 - چین) رویدادهایی هستند که پیش از دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ جهانی والیبال نشسته در ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی والیبال نشسته در ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید