منافی: مدیران پرسپولیس گل طلایی را به سرخپوشان زدند

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران با این همه پرونده شکایت گل طلایی را برای سرخپوشان به ثمر رساندند.

منافی: مدیران پرسپولیس گل طلایی را به سرخپوشان زدند

وبلاگ مقاله های تخصصی - جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با درباره مسائل این باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس چندین سال است که با مشکل مدیریتی روبرو است. در این مدت هم مدیر ورزشی و هم مدیر غیر ورزشی به پرسپولیس آمدند و به جای اینکه برای سرخپوشان عایدی زایی داشته باشند بدتر باری سنگین روی دوش باشگاه گذاشتند. فکر می کنم یکی نه بلکه چند پرونده شکایت مانند کالدرون، رادوشوویچ ، اوساگونا و استوکس روی سر پرسپولیس خروار شد و به نوعی مدیران با این کار خودشان گل طلایی به این تیم زدند. علاوه بر این، کارد به استخوان بازیکنان رسیده که علنا مسائل خود را به زبان می آورند.

رضا درویش مدتی پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و همه منتظر بودند که با تغییر و تحولات اجرا شده مسائل سرخپوشان حل گردد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه درویش با مسائل زیادی از جمله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و پرونده های شکایت بازیکنان خارجی روبرو شد و اکنون باید منابع اقتصادی تامین کند تا بتواند با دادن طلب اوساگونا پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ مقاله های تخصصی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منافی: مدیران پرسپولیس گل طلایی را به سرخپوشان زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: مدیران پرسپولیس گل طلایی را به سرخپوشان زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید