عرفان نورانی: با ثبت 12 حرکت در فدراسیون دنیای ژیمناستیک رکورددار دنیا شدم

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، عرفان نورانی عضو تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران می گوید که پیروز شده با 12 حرکت ثبت شده در فدراسیوت دنیای ژیمناستیک، رکورددار ثبت حرکت در دنیا گردد.

عرفان نورانی: با ثبت 12 حرکت در فدراسیون دنیای ژیمناستیک رکورددار دنیا شدم

عرفان نورانی رکورددار ثبت حرکت در جهان در شاخه ایروبیک ژیمناستیک در گفت وگو با وبلاگ مقاله های تخصصی، درباره فعالیت خود در ژیمناستیک گفت: از سال 87 به تیم ملی نونهالان با حضور مربیان فرانسوی دعوت شدم و در تمام اردوها و ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشتم. در سال های 94-95 کاپیتان تیم ملی جوانان بودم که در سال 2015 پیروز به کسب مدال برنز جهانی در مسابقات جمهوری چک شدم.

او اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ویتنام، ژیمناست برتر مسابقات شدم و پس از آن وارد تیم ملی بزرگسالان شدم. در آخرین اعزام تیم ملی به مسابقات پرتغال بالاترین نمره کاروان ایران را گرفتم تا نفر اول تیم ملی باشم.

او ادامه داد: در سال 2015-2016 پیروز شدم اولین زیر 18 سال جهان باشم که حرکت ثبت می نماید. من توانستم با ثبت یک حرکت این به این مقام برسم. همچنین در سال 2017-2018 در فدراسیون جهانی تنها شش حرکت به ثبت رسید که تماماً برای ایران و من بود. در سال 2019-2020 پیروز شدم پنج حرکت به ثبت برسانم تا در مجموع 12 حرکت به نام ERFAN در فدراسیون جهانی به ثبت برسانم.

او اضافه کرد: پیش از من امین ارباب با هشت حرکت رکورددار بیشترین حرکت بود و پشت سر او بنجامین گاراول فرانسوی قرار داشت.

نورانی گفت: در مقطعی یک آسیب دیدگی داشتم که باید با جهانی قهرمانی خداحافظی می کردم اما خانم درگاهی، رییس فدراسیون من را درمان کرد. از او برای حمایت جهت اعزام تیم ملی به مسابقات پرتغال و پیگیری هایشان برای ارسال حرکات به فدراسیون جهانی تشکر و قدردانی می کنم.

او در پاسخ به اینکه حال بعد از رکورددار شدن چه فعالیت هایی را انجام خواهد داد؟ پاسخ داد: چند پیشنهاد برای مربیگری دارم که سال های آینده آنها را آنالیز خواهم کرد. در حال حاضر در آموزشگاه تخصصی خودم فعالیت می کنم و در حال تربیت ورزشکار هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عرفان نورانی: با ثبت 12 حرکت در فدراسیون دنیای ژیمناستیک رکورددار دنیا شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرفان نورانی: با ثبت 12 حرکت در فدراسیون دنیای ژیمناستیک رکورددار دنیا شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید