اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی پینگ پنگ بازان ایرانی هستند که ترکیب تیم ملی ایران را برای حضور در مسابقات 2021 قهرمانی دنیا تشکیل می دهند.

اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!

این پینگ پنگ بازان این روزها درگیر رقابت های باشگاهی خود در فرانسه (برادران عالمیان) و مجارستان (هدایی) هستند و از آنجا که اخیرا با تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا (قطر) شرکت داشتند تا یک ماه آینده هم برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارند.

بنابراین ملی پوشان اعزامی ایران به مسابقات دنیای تنیس روی میز بدون اردو و تمرین مشترک در این رویداد شرکت خواهند داشت؛ به خصوص که برنامه آنها برای چگونگی حضور در محل مسابقات دنیای و اینکه اعزام شان از ایران انجام می گردد یا از محل اقامت شان در فرانسه و مجارستان، خیلی دقیق تعیین نیست.

مسابقات تنیس روی میز قهرمان دنیا طی روزهای 2 تا 8 آذرماه برگزار در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می گردد.

نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز ایرانی است که در هر دو بخش انفرادی و دوبل حاضر می شود. نیما عالمیان وی را در دیدارهای دوبل همراهی می نماید و امیرحسین هدایی هم در رقابت های انفرادی شرکت خواهد داشت.

جمیل لطف الله نسبی راهنمایی تیم ملی تنیس روی میز ایران را در مسابقات دنیای آمریکا بر عهده دارد.

این مربی از فردا در غیاب شاگردان اعزامی خود به آمریکا، دور نو تمرینات تیم ملی را با حضور حمیدرضا طاهرخانی، آروین روئین تن، سعید احمدیان، مهرداد دهستانی، آرین غفاری، آریا امیری، محمد موسوی، جواد سهرابی و میلاد عابدیان شروع می نماید.

این اردو تا 3 آبان ماه ادامه خواهد داشت. مرحله بعد اردوی تیم ملی تنیس روی میز از 12 آبان ماه شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام ملی پوشان تنیس روی میز به مسابقات جهانی بدون اردو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید