رونمایی از سریع ترین گوشی ردمی با تراشه ای تازه

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، پس از انتشار شایعات مختلف، شرکت چینی ردمی Redmi انتها به طور رسمس بیان کرد که Redmi Note 11T اولین گوشی این برند خواهد بود که با چیپست 6 نانومتری مدیاتک عرضه می گردد که عملاً آن را به سریع ترین تلفن همراه تا به امروز این سازنده بدل خواهد نمود.

رونمایی از سریع ترین گوشی ردمی با تراشه ای تازه

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، گوشی هوشمند Redmi Note 11T 5G طبق برنامه در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر ماه) عرضه گردد و در این فاصله شرکت شیائومی (شرکت مادر ردمی) بعضی ویژگی های این گوشی را منتشر نموده است که در آخرین نمونه استفاده از چیپست 6 نانومتری مدیاتک در این گوشی مورد تأیید قرار گرفته است. با این حال این شرکت هنوز جزئیات این چیپست را فاش ننموده، اما بعضی کارشناسان باور دارند که این چیپست به احتمال زیاد Dimensity 810 خواهد بود.

نوترین پوستر منتشر شده رسمی از گوشی Redmi Note 11T

برآورد هایی وجود دارد که گوشی هوشمند Redmi Note 11T یک برند نو از Redmi Note 11 اصلی است که اخیراً در چین عرضه شده است و حالا تیزر چیپست این شرکت شایعه تغییر برند این گوشی را بیشتر تقویت می نماید. توییت نو سازنده چینی بعلاوه نشان می دهد که Redmi Note 11T 5G سریع ترین گوشی هوشمند 5G ردمی خواهد بود چراکه در پلت فرم بنچمارک AnTuTu بیش از 355000 امتیاز کسب نموده است. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی دمای بهتر، عمر باتری و عملکرد بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. این گوشی پس از راه اندازی، علاوه بر وبسایت Mi.com، به صورت آنلاین به وسیله آمازون نیز فروخته می گردد.

مشخصات Redmi Note 11T

با توجه به اینکه Redmi Note 11T یک برند نو از Note 11 است، بنابراین مشخصات نیز باید مشابه باشد، از این رو ضروری است تا مشخصات گوشی اخیر را به دقت آنالیز کنیم. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و دوربین پانچ سوراخ است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و حسگر اثر انگشت در کناره برای امنیت نیز وجود دارد. این گوشی در پیکربندی های مختلفی همانند 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد که به وسیله کارت microSD نیز قابل ارتقا است. این دستگاه بعلاوه سیستم عامل اندروید 11 با پوسته سفارشی MIUI 12.5 خارج از جعبه اجرا می گردد.

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، ردمی نوت 11 دارای دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ثانویه 8 مگاپیکسلی برای پرتره می گردد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلو برای تماس تصویری وجود دارد. ویژگی های اتصال شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi دو باند، GPS، پورت USB Type-C و بلوتوث 5.0 است. این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 810 با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می برد و ابعاد آن نیز 163.56 در 75.78 در 8.75 میلی متر است که وزنی معادل 195 گرم را برای این دستگاه در پی دارد. بسیاری از این مشخصات را باید در گوشی نو Redmi Note 11T نیز دید.

منبع: 91mobiles

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ مقاله های تخصصی

منبع: فرارو

به "رونمایی از سریع ترین گوشی ردمی با تراشه ای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سریع ترین گوشی ردمی با تراشه ای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید