در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، چالش های مختلف در سفر

سفر یکی از زیباترین تجربه های زندگی است که در آن می توانید لحظات خیلی خوب و تجربه های تازه داشته باشید. مسافرت با همه خوبی هایی که دارد گاهی شما را چالش هایی روبرو می نماید که باید توانایی رفع کردن آن ها را داشته باشید. می خواهیم تعدادی از معمول ترین چالش های سفر را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟

داشتن Wi-Fi: برابر با زندگی است. هرجا باشد چه موزه ، رستوران یا یک مکان عمومی ، اولین سوالی که وقتی وارد انجا می گردد این خواهد بود: ایا وای فایر دارید؟ این اولین بار در زندگیتان است که دسترسی به جهانی مجازی و دیجیتالی ندارید، قادر نیستید متنی بفرستید یا آن چنانکه دوست دارید به صحبت کردن بنشینید یا حتی هر لحظه وارد صفحه اینستاگرام شوید.

چکار باید بکنید: گوشی همراه خود را هنگام آغاز این مسافرت در حالت هواپیما قرار دهید. در این حالت شما بدون استفاده دیتا می توانید از وایرفای بهره ببرید و دیگر هزینه های رومینگ خنده دار و مضحک نخواهید داشت. بعلاوه باید یاد بگیرید که چطور به زبان بومی منطقه ای که رفته اید درخواست وایرفای کنید. اما سعی کنید در این مورد زیاد وقت خود را صرف نکنید. خارج از وایرفای نیز جهانیی وجود دارد که دیدنی است و آن زمانی بدست می آید که حالات خود را به روزرسانی کنید.

بیمار شدید:نگران نباشید درباره یک انفولانزای تمام عیار صحبت نمی کنیم تنها ممکن است دل پیچه یا درد معده ای باشد که هراز گاهی دیده می گردد. وقتی غذا، آب متفاوت جای دیگری را می خورید یا ساعت شما فرق می نماید بدنتان عکس العمل نشان می دهد که ممکن است این حالت در زمان مسافرت بیفتد ویا حتی ممکن است در منزلتان نیز دچار این حالت شوید.

چکار باید بکنید: قرص ضد اسهال با خود به همراه داشته باشید، راهنمای شهر را بخوانید تا ببینید کجا می توانید آب شرب سالم پیدا کنید و احتیاطهای لازم برای غلبه بر خستگی پرواز را انجام دهید. اگر این رخ داد، یک روز برای استراحت به خود اختصاص دهید. جهان تا فردا منتظر شما خواهد ماند. هر چه بیشتر استراحت کنید ، سریعتر بهبود خواهید یافت و بهتر به مسافرتتان ادامه خواهید دارد.

تغییر برنامه ها: مسافرت عملی غیرقابل پیش بینی است. ممکن است در طول سفر به مسائلی برخورد کنید مانند بدی آب و هوا ، ترافیک یا تاخیر یا صف های طولاتی موزه ها که می توانند شمارا مجبور نمایند برنامه ای را که داشتید عوض نموده و دوباره برنامه ریزی کنید.

چکار باید بکنید: نفرت دارید که برنامه هایتان را بهم بریزید ، اما در واقع کاری از دستتان برنمی آید … خوب پس…. بیخیال شوید. اگر برنامه ریز هستید، برنامه ای بریزید که در آن کاری نداشته باشید و سعی کنید برای این موارد برنامه های دیگری در آستین داشته باشید.(برنامه های جایگزین که از قبل آنها را درنظر گرفته اید).

منبع: الی گشت

به "در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر چگونه با چالش های مختلف برخورد کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید