هتل یول ایش هالیدی ترابزون؛ اقامت در فاصله اندک با جاذبه ها شهر

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، هتل یول ایش هالیدی ترابزون از هتل های 4 ستاره شهرِ دیدنی ترابزون است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای یول ایش ترابزون به حساب می آید و 2 شعبه دیگر این هتل در شهرهای آدانا و دیدم تاسیس شده اند.

هتل یول ایش هالیدی ترابزون؛ اقامت در فاصله اندک با جاذبه ها شهر

این هتل در قلب ترابزون واقع شده است، جایی که فاصله بسیار کمی با جاذبه های دیدنی ترابزون دارد و تقریبا با این جاذبه ها احاطه شده است. از هتل به هر سمتی که بروید با جاذبه ای دیدنی روبرو می شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل یول ایش هالیدی ترابزون در سال 2017 افتتاح شد و بیش تر به خاطر خدماتی که ارائه می دهد به محبوبیت زیادی بین گردشگران دست پیدا کرد. کافیست در این هتل با مسئله ای برخورد کنید، پرسنل هتل با خوشرویی تمام و خیلی سریع آن را حل می نمایند.

ارتباط با پرسنل هتل یول ایش هالیدی ترابزون هم سخت نیست، آنها به زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی مسلط هستند و برای شمایی که صحبت به انگلیسی راحت تر از ترکی است، مزیت خوبی به شمار می رود. در واقع به غیر از امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق های خانواده و خدماتی چون ترانسفر فرودگاهی رایگان، این مهمان نوازی کارکنان هتل است که گردشگران را به اقامت دوباره و چندباره در آن وسوسه می نماید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل یول ایش هالیدی ترابزون در اتاق های استاندارد یک نفره و 3 نفره و یا اتاق های عظیم تری همچون اتاق های دلوکس 4 نفره یا سوئیت های 2 نفره از مهمانان خود میزبانی می نماید. مجموع اتاق ها و سوئیت های هتل به 65 واحد می رسد و با توجه به نوساز بودن هتل، اتاق ها شرایط خوبی دارند، دکوراسیون و معماری اتاق ها و امکانات مدرنی که در آن ها گنجانده شده، ظاهر زیبا و دلبازی به آن ها داده اند.

در تمامی واحدها تهویه مطبوع وجود داشته و بعضی از آن ها دارای بالکن هایی هستند که به خلوتگاه مهمانان و محل نوشیدن قهوه و تماشای چشم انداز شهر تبدیل شده اند. با وجود چای ساز در اتاق ها، هر زمان که بخواهید می توانید برای خود چای دم کنید. لوازم بهداشتی رایگان، میز و حوله از دیگر امکاناتی هستند که در این اتاق ها قرار داده شده اند.

امکانات رستوران هتل

اگر نگاهی به نظرات ثبت شده مهمانان هتل یول ایش هالیدی ترابزون بیاندازید، می بینید که همه آن ها از کیفیت و تنوع صبحانه های هتل تعریف نموده اند. این صبحانه ها به سبک سلف سرویس سرو می شوند و میوه ها و لبنیات تازه بخشی از خوراکی های متنوع صبحانه هستند. ضمن اینکه رستوران هتل برای وعده های شام و ناهار و حتی برانچ با منوی انتخابی و یا به سبک سلف سرویس از مهمانان خود پذیرایی می نماید. در منوی رستوران انواع غذاهای فست فود، دریایی، خاورمیانه ای، ترکی و بین المللی را پیدا می کنید.

خدمات و امکانات دیگر هتل

در ماه های خوش آب و هوا، میز و جایگاه هایی برای نشستن و دور هم بودن در فضای بیرون هتل چیده می شوند. هتل یول ایش هالیدی ترابزون خدمات متنوعی را برای سلامتی مهماناش ارائه می دهد که از بین آن ها می توان به انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، خدمامت زیبایی، اسپا و سونا اشاره نمود. ضمناً شاید درباره محبوبیت حمام های ترکی شنیده باشید، این هتل حمام عمومی هم دارد و تجربه جدیدی برایتان رقم می زند.

هتل دارای باشگاه مجهزی است و در عین حال که با برنامه تلویزیونی بچه ها، آن ها را سرگرم می نماید، بازی ها و پازل هایی را در اختیارشان قرار می دهد. هتل یول ایش هالیدی ترابزون با داشتن اتاق جلسه و خدمات فکس و کپی برای کسانی هم که بلیط هواپیما ترابزون را به خاطر اهداف کاری خریداری نموده اند، گزینه مناسبی به حساب می آید.

فاصله هتل تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ترابزون: 0.3 کیلومتر

فاصله تا قلعه ترابزون: 0.6 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید وارلی باش: 0.6 کیلومتر

فاصله تا موزه ایاصوفیه: 2.3 کیلومتر

فاصله تا خانه آتاتورک: 3.6 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل یول ایش هالیدی ترابزون؛ اقامت در فاصله اندک با جاذبه ها شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل یول ایش هالیدی ترابزون؛ اقامت در فاصله اندک با جاذبه ها شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید