جنجال هلیا؛ دختر قمه کش و دوستانش در اداره پلیس

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، با شناسایی دختران نوجوانی که در پارکی در اصفهان با هم درگیر شده و یکی از آن ها اقدام به قمه کشی نموده بود معلوم شد که دور همی آن ها یک قرار در فضای مجازی بوده که به خاطر اختلاف و کل کل در فضای مجازی به درگیری کشیده شده است.

جنجال هلیا؛ دختر قمه کش و دوستانش در اداره پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار کلیپی از درگیری چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان و قمه کشی یکی از آن ها که جنجال زیادی در فضای مجازی بوجود آورد تحقیقات پلیس برای شناسایی این دختران شروع شد و ماموران پیروز شدند در مدت کوتاهی محل زندگی این دختران را شناسایی نمایند.

ساعاتی پیش دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آن ها از مدتی قبل در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند، اما کل کل ها و کری خوانی هایشان در این فضا باعث بوجود آمدن اختلاف میان آن ها شده بود و به همین علت در یکی از پارک ها با هم قرار گذاشته بودند، اما دراین قرار بین تعدادی از آن ها درگیری بوجود آمده و یکی از آن ها اقدام به قمه کشی نموده بود. بعلاوه معین شد که پس از این درگیری فرد دیگری اقدام به فیلم برداری نموده و سپس این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر نموده بود.

تحقیق از دختران نوجوان ادامه دارد و پرونده آن ها برای تصمیم گیری در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت، اما آنچه در این میان اهمیت بیشتری دارد نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان نوجوانشان چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی است چرا که گاهی اشتباهات بچگانه نوجوانان دور از چشم خانواده هایشان ممکن است ابعاد گسترده ای پیدا کند و حتی باعث بوجود آوردن احساس ناامنی در جامعه گردد.

منبع: فرارو

به "جنجال هلیا؛ دختر قمه کش و دوستانش در اداره پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال هلیا؛ دختر قمه کش و دوستانش در اداره پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید