تشکیل تیم های گشت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، تهران (پانا) -معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران گفت: نرخ تورم در ماه های اخیر امسال از فرایند کاهشی برخوردار بوده و امید است این فرایندکاهشی با اتخاذ تدابیر لازم تداوم داشته باشد.

تشکیل تیم های گشت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،حشمت اله عسگری در حاشیه جلسه کمیته اقدام مالی و مقابله با تحریم های استان تهران، گفت: استان تهران با 40.3 درصد پس از استان قم در یک سال منتهی به آبان ماه امسال پایین ترین نرخ تورم خانوارهای کشور را دارا می باشد.

وی ادامه داد: در نرخ تورم خانوارهای شهری نیز استان تهران با 40.3 درصد بعد از استان قم دومین استان کشور است.

معاون مالی استاندار تهران با اشاره به فرایند کاهشی نرخ تورم در استان تهران مطرح نمود: نرخ تورم دوازده ماهه خانوارهای استان تهران منتهی به آبان ماه در مقایسه با مهر ماه با کاهش 0.9 درصدی همراه بوده و در خانوارهای شهری نیز با همین درصد و در خانوارهای روستایی با کاهش 0.6 روبرو بوده است.

عسگری سپس گفت: نرخ تورم در ماه های اخیر امسال از فرایند کاهشی برخوردار بوده و امید است این فرایندکاهشی با اتخاذ تدابیر لازم تداوم داشته باشد.

وی اعلام کرد: تشکیل تیم های گشت و بازرسی متشکل از دستگاه های اجرایی و نظارتی ذیربط جهت نظارت بر بازار به ویژه کالاهای اساسی در دستور کار کمسیون تنظیم بازار استان قرار گرفته و این نظارت ها به صورت مستمر و فنی ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تشکیل تیم های گشت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل تیم های گشت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید