مجموع فوت شدگان فارس در اثر کروناویروس به 335 مورد رسید

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش آمار آنالیز تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان به 194 هزار و 824 مورد اطلاع داد.

مجموع فوت شدگان فارس در اثر کروناویروس به 335 مورد رسید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مقاله های تخصصی، علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تببین آخرین شرایط کروناویروس در استان، از افزایش آمار آنالیز تست در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان به 194 هزار و 824 مورد اطلاع داد.

اکبری با ابراز تاسف از جان باختن 16 هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا ویروس طی روز گذشته تا به امروز، اضافه نمود: هم اکنون مجموع موارد مرگ و میر در فارس در اثر کروناویروس، به 335 مورد رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیرازادامه داد: بر اساس آخرین آمارها، مجموع موارد مثبت نیز تا به امروز به 26 هزار و 281 مورد رسیده است.

وی در ادامه مطرح نمود: هم اکنون هزار و 230 بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان بستری هستند و شرایط جسمی 89 نفر از این بیماران را وخیم است.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: با افزایش مراقبت تیم های بهداشتی و درمانی در استان، تا به امروز 22 هزار و 168 نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با اشاره به محور های نشست امروز اعضای ستاد مدیریت دانشگاهی کروناویروس، لزوم استفاده از ماسک در هنگام خروج از منزل و به ویژه در مواقع خرید در مراکز خرید سرپوشیده را یادآور شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجموع فوت شدگان فارس در اثر کروناویروس به 335 مورد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموع فوت شدگان فارس در اثر کروناویروس به 335 مورد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید