فوتبال کرمان نیازمند زمین باکیفیت است، پیروزی هدف همیشگی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، حمید مطهری عصر آدینه در نشست خبری پس از بازی مس نوین کرمان و پرسپولیس از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور با تقدیر از مهمان نوازی مردم کرمان اظهار کرد: در بازی های حذفی هیچ تفاوتی ندارد که با تیم لیگ رجحان، دسته یک یا دو به میدان بروید بلکه مهم این است که باید با 100 درصد تمرکز و ذهنیت خیلی خوب بازی را شروع کنیم.

فوتبال کرمان نیازمند زمین باکیفیت است، پیروزی هدف همیشگی پرسپولیس

وی با بیان اینکه امروز تیم ما با ذهنیت بسیار خوبی بازی را شروع کرد، اضافه کرد: کار و شرایط تیم پرسپولیس بیشتر روی زمین اتفاق می افتد.

مطهری با انتقاد از کیفیت زمین استادیوم باهنر کرمان اظهار کرد: باشگاه های کرمانی که این همه برای تیم هایشان هزینه می نمایند و به دنبال ساختارسازی هستند، باید زمین مناسب تری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به نظر بنده زمین امروز مناسب نبود، ادامه داد: مسئولان شهر کرمان و باشگاه مس باید برای داشتن یک فوتبال زیبای رو به جلو و پیشرفت جوانانشان کیفیت زمین را ارتقا دهند.

مربی پرسپولیس گفت: امروز زمین نامناسب کار را برای هر دو تیم پرسپولیس و مس نوین کرمان سخت کرد و این مساله به صورت ویژه برای تیم ما رخ داد. باید زمین خوب باشد تا طرفداران یک بازی زیبا، خیلی خوب و قابل احترام را ببیند.

وی در مورد نکات فنی بازی گفت: پرسپولیس همواره استفاده از کانال های کناری و استفاده بهینه از عرض و عمق زمین را انجام می دهد؛ امروز کارهای ترکیبی و گل هایی که زدیم را دیدید که البته تمام این موارد بر اساس تمرین ها و برنامه های از پیش معین شده انجام شد.

مطهری بیان نمود: بازیکنان پرسپولیس امروز فوق العاده کار کردند و ذهنیت برنده خواه بودنشان را مثل همواره تکرار کردند؛ فوق العاده با تمرکز بودند و با تمام توانشان بازی کردند. تفاوت پرسپولیس با بسیاری از تیم ها این است که بازیکنان ما می خواهند همواره برنده و بهترین باشند و بازیکنانی مبارزه گر و جنگجو هستند.

وی در مورد تیم مس نوین که در لیگ دو بازی می نماید، اظهار کرد: مس نوین بازیکنان و جوانان خوبی دارد و چند مهره آنها بازیکنان خوب و توانمندی هستند.

مطهری با اشاره به استعدادهای فراوان کرمان در زمینه فوتبال، بار دیگر تاکید نمود: احتیاج اولیه برای اینکه فوتبال کرمان رو به جلو و در راستا پیشرفت باشد زمین مناسب و با کیفیت است.

وی با اشاره به بازی پرسپولیس برابر گل گهر اظهار کرد: در این بازی زمین با کیفیت باعث شد بازی جذاب و با کیفیتی شکل بگیرد و پنج گل هم در این بازی رد و بدل شد.

مربی پرسپولیس بیان نمود: انتظار ما از کرمان زمین مناسب بود اما متأسفانه زمین کیفیت مورد نظر را نداشت که بتوان در آن کارهای تاکتیکی را پیدا کرد. این مساله در مورد مس نوین هم صدق می نمایند و آنها هم در زمین مناسب تر می توانند فوتبال بهتری ارائه بدهد.

وی گفت: مس نوین کرمان تیم خوب و قابل احترامی است و می تواند شرایط بهتری را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فوتبال کرمان نیازمند زمین باکیفیت است، پیروزی هدف همیشگی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال کرمان نیازمند زمین باکیفیت است، پیروزی هدف همیشگی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید