جزییات پرونده بودیمیر در CAS، پرسپولیس با تهدید روبرو است؟

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، باشگاه پرسپولیس با وجود این که در پرونده ماریو بودیمیر به CAS اعتراض نموده اما هزینه های لازم را پرداخت ننموده است.

جزییات پرونده بودیمیر در CAS، پرسپولیس با تهدید روبرو است؟

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، ماریو بودیمیر که در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، در انتها فصل به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه جدا شد و سپس با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم کرد تا 475 هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالانه، به این بازیکن بپردازد.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس پفراینده را به دادگاه عالی ورزش برد تا به رای کمیته مشخص شرایط بازیکنان و مربیان فیفا اعتراض کند. از قرار معلوم در این پفراینده زمان اعتراض به CAS، در همان ابتدا هر یک از دو طرف باید 13 هزار فرانک بابت هزینه ابتدایی دادرسی می پرداختند و اگر خوانده استیناف (بودیمیر) سهم خود را ندهد، خواستار استیناف (پرسپولیس) باید پول را بدهد تا دادرسی شروع گردد.

در پفراینده بودیمیر CAS در نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام نموده سهم 13هزار فرانکی از سوی بودیمیر پرداخت نشده و پرسپولیس باید این مبلغ را بپردازد تا فرایند دادرسی شروع گردد. با این حال باشگاه پرسپولیس تا این لحظه فقط سهم 13هزار فرانکی خود را داده و سهم بودیمیر را نداده و اگر در چند روز آینده این اتفاق رخ ندهد، پفراینده بودیمیر هم در CAS مانند پفراینده برانکو تعلیق می گردد که در این صورت کمیته اجرایی فیفا فرصت دو هفته ای برای پرداخت مطالبات بودیمیر مشخص می نماید.

در همین رابطه یکی از نزدیکان ماریو بودیمیر در گفت وگو با وبلاگ مقاله های تخصصی با اشاره به ثبت اعتراض پرسپولیس در CAS اظهار کرد: واقعا از اعتراض پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش تعجب می کنم. پرسپولیس هیچ شانسی برای پیروزی در این پفراینده ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزییات پرونده بودیمیر در CAS، پرسپولیس با تهدید روبرو است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پرونده بودیمیر در CAS، پرسپولیس با تهدید روبرو است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید