باید شخصیت را به استقلال برگردانیم، فقط یک بازیکن را می خواهم

به گزارش وبلاگ مقاله های تخصصی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: وقتی که آقای استراماچونی رفتند و من پارسال هدایت تیم را بر عهده گرفتم اولین جمله ای که به بازیکنان گفتم این بود که شما بهترین های ایران هستید. الان هم می گویم استقلال در چند سال گذشته جزو بهترین ها بوده است.

باید شخصیت را به استقلال برگردانیم، فقط یک بازیکن را می خواهم

وی ادامه داد: در 48 ساعتی که سرمربی استقلال شدم کار خاصی نکردم. بیشتر تلاش کردم بحث روحی و روانی داشته باشم. از بازیکنانم متشکرم که با جان و دل بازی کردند.

فرهاد مجیدی درباره نقاط ضعف استقلال تهران تاکید کرد: پارسال با این تیم بودم. هشتاد درصد بازیکنان از پارسال هستند. با دو جلسه تمرین نمی توانم پاسخ شما بدهم. هیچ اتفاقی نیفتاده و باید خیلی کار کنیم و تلاش کنیم تا خواسته هواداران را برآورده کنیم.

مجیدی درباره انگیزه اش از بازگشت به استقلال تهران شرح داد: من دو سال پیش مصاحبه کردم و به هواداران گفتم من فرزند استقلال هستم. سال ها بودم و بهتر از هر تیم دیگری استقلال می شناسم. باید شخصیت استقلال به این تیم برگردد. قبل از اینکه به قهرمانی فکر کنم می خواهم شخصیت این تیم در ایران و آسیا بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به هدفی که در این تیم دارد و خواسته ای که تماشاگران از او دارند گفت: چیزی جز قهرمانی هواداران استقلال را خرسند نمی کند. من تمام تلاشم را می کنم آنها را خرسند کنم.

وی در خصوص بازیکنانی که برای ادامه رقابت های لیگ به استقلال خواهند آمد گفت: من تنها بازیکنی که از آقای مددی مدیرعامل خواستم آقای قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو است. خواستم خیلی حرفه ای برای جذب او تلاش کنند.

وی درباره عملکرد داور بازی گفت: تصمیم گرفتم این فصل درباره داوری صحبت نکنم.

فرهاد مجیدی با طفره رفتن از پاسخگویی در خصوص نیامدن پیروز قربانی به کادر فنی استقلال درباره دیر بازی دادن به ارسلان مطهری گفت: این موضوع را ما تشخیص می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باید شخصیت را به استقلال برگردانیم، فقط یک بازیکن را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید شخصیت را به استقلال برگردانیم، فقط یک بازیکن را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید